ساعت کاری: 9 الی 19 - جمعه ها تعطیل

ریمپ
خودرو خود را ریمپ کنید

دکتر ریمپ

ریمپ جنسیس کوپه

ریمپ جنسیس کوپه

امروزه در این مقاله قصد داریم از یکی از محصولات شرکت خودرو سازی هیوندای سخن بگوییم. خودرو جنسیس که 2مدل به بازار عرضه شده کوپه و سدان که امروز قصد توضیح دادن خودرو کوپه هستیم که ببینیم این حودرو از لحاظ فنی چه قابلیت هایی دارد و چه معایبی و چه مزایای دارد. آیا ریمپ باعث تغییرات مثبت و چشمگیری بر روی این خودرو دارد.

معرفی جنسیس کوپه

خودروی اسپرت جنسیس کوپه نخستین بار در سال ۲۰۰۸ وارد بازارهای کره‌جنوبی شد. این خودرو که اولین خودروی اسپرت کوپه تولید شده توسط شرکت هیوندای است با چندین موتور مختلف وارد بازارهای جهانی شده که نمونه‌ی موجود از آن در ایران در سال 2010 توسط آسان موتور به بازار ایران عرضه شد. که دارای موتور ۳.۸ لیتری ۶ سیلندر با توان ۳۰۶ اسب بخار و دیفرانسیل عقب است که صفر تا ۱۰۰ را در ۶ ثانیه طی می‌کند. البته با توجه به حجم موتوراین خودروی زیبا تنها مدل‌های موجود از آن در ایران مربوط‎ به سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ است و مدل‌های جدیدتر آن تاکنون وارد بازار کشور ما نشده‎ است.

معایب جنسیس کوپه

·       عملکرد کند دنده اتوماتیک

گزارش‌هایی نیز در مورد عدم رضایت مشتریان از عملکرد کند دنده‌ی اتوماتیک آن وجود دارد. رانندگان از وجود یک مکث بین تعویض دنده‌ها و تاخیر در زمان استفاده از پدال شیفتر شاکی هستند.

·       ترمزهای استاندارد ضعیف‌تر از انتظار

ترمزهایی که به صورت استاندارد در آن نصب شده‎ است قدرت لازم را ندارند و دارای عمر مفید پایینی هستند. البته در برخی از مدل‌ها از لنت ترمزهای برمبو استفاده شده‎است اما چون به صورت استاندارد در تمامی مدل‌ها نصب نشده‎است طبیعتا یک ضعف محسوب می‌شود.

·       کیفیت پایین سیستم صوتی

·       مصرف سوخت بالا

 با دنده‌ی دستی ۱۱ لیتر(مصرف سوخت ترکیبی) و با دنده‌ی اتوماتیک نیز بیشتر از این مقدار مصرف می‌کند.

ایسیو به کار رفته در خودرو جنسیس کوپه از نمونه های دلفی MT38,MT86  می باشد. ریمپ جنسیس کوپه باعث ارتقا اصولی و محسوس شتاب و کشتاور خودرو میشود که لذت رانندگی با این خودرو را دوچندان میکند.

مزایای ریمپ خودرو جنسیس کوپه

·       رفع ایراد تاخیر در معکوس کشیدن ها (دنده ۳ به ۲ یا ۴ به ۳)

گیربکس خودروی جنسیس کوپه نوع ZF بوده که به دلیل ضرایب دنده ای که در این گیربکس تعریف شده است معمولا در برخی شرایط مانند شتاب گیری های سریع معکوس ها کند اتفاق می افتد.

·       از بین رفتن تاخیر دریچه گاز

·       حذف سنسور اکسیژن

هنگامی که کاتالیست خودرو به هر دلیلی (مانند پر شدن کاتالیست) تخلیه میشود و یا نصب هدرز و کیت اگزوز خطای سنسور دوم اکسیژن در ایسیو نمایش داده شده و چراغ چک روشن میشود.

·       افزایش توان تا ۲۵ اسب و ۳۰ نیوتن متر گشتاور سر چرخ های خودرو

این خودرو توسط دکتر ریمپ با علم کافی در این خصوص توانسته بدون باز کردن ایسیو و از طریق پورت دیاگ OBD خودرو شما را ریمپ کند.

در صورتی که خودرو شما از لوازم افتر مارکت ( هدرز- کیت مکش – شمع های پیشرفته و...) استفاده شده باشد ریمپ این نوع خودرو متوافت تر شده و از مزایای زیر برخوردار است.

·       ایجاد BACK FIRE  

·       بالا بردن عدد کاتاف

·       توان 50 اسب بخار و گشتاور  تا 40 نیوتن متر اضافه میشود.

در مرکز تخصصی تیونینک دکتر ریمپ تمامی ریمپ خودرو ها را با دستگاه های پیشرفته و علم فنی ریمپ انجام میشود و با 2 سال ضمانت نامه کتبی در اختیار مشتری قرار میگیرد. و لازم به ذکر است بعد از ریمپ خودرو توسط خود مشتری تست شده و بعد از رضایت کافی وجه دریافت میشود.