ساعت کاری: 9 الی 19 - جمعه ها تعطیل

ریمپ
خودرو خود را ریمپ کنید

دکتر ریمپ

ریمپ چانگان ایدو

ریمپ چانگان ایدو

چانگان ایدو خودروی چینی که با همکاری سایپا وارد ایران شد ولی چند سالی مهمان خیابان های ایران بود. این خودرو مانند خودروهای مونتاژی با معایبی برخوردار است که در این مقاله این خودرو را در زوایای مختلف مورد بررسی قرار می دهیم. خواهیم گفت با ریمپ چه تغییراتی برای این خودرو به وجود می آید. برای انجام این فرایند با ما در تماس باشید.

معرفی چانگان ایدو

چانگان یک برند چینی که در سال 1862 تاسیس شده البته اوایل با تولید اسلحه شروع به کار کرده است. در سال 2010 با تولید خودرو های مختلف به چهارمین خودروساز بزرگ چینی تبدیل شد. محصولات فورد و مزدا بخشی از محصولات چانگان به حساب می آیند. طراحی این مدل مربوط به سال 2012 است بر میگردد که اخیرا مدل های هاچ بک و هیبریدی آن به نمایش در آمده است. طراحی این خودرو در تورین ایتالیا انجام شده که به طور کل ظاهر قابل قبولی دارد.

مشخصات فنی چانگان ایدو

خودرو چانگان ایدو مجهز به پیشرانه 1.6 لیتری است که میتواند نیرویی معادل 122 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 160 نیوتن متر تولید کند. نیرو تولید شده را از طریق یک جعبه دنده اتوماتیک 6 سرعته به چرخ های جلو منتقل میکند. این پیشرانه در مصرف ترکیبی معادل 7.2 لیتر سوخت مصرف میکند که استاندارد آلایندگی آن یورو 4 می باشد. شتاب صفر تا صد آن 13 ثانیه و حداگثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

امکانات و آپشن های چانگان ایدو

از تجهیزات و امکانات خودرو چانگان ایدو می توان به کمربند های ایمنی مجهز به پیش کشنده و قابلیت تنظیم ارتفاع، سیستم تهویه مطبوع دستی دكمه هاي تنظيم بر روي فرمان. قابليت تنظيم ارتفاع، چراغهاي جلو هالوژن با قابليت تنظيم ارتفاع، صندلي چرمي، آينه هاي جانبي برقي، باز كننده درب باك و صندوق عقب از داخل. رینگ 16 اینچی آلومینیومی، فرمان هیدرولیک، سانروف، کامپیوتر سفری، سنسور پارك دنده عقب، هشدار دهنده بسته نبودن كمربند ايمني، شيشه بالابر برقي جلو و عقب، غربيلك فرمان چرم، صندلی های عقب با روکش چرمی و مجهز به زیر آرنجی مرکزی. مجهز به قلاب صندلی کودک، صندلی های جلو از جنس چرم، روشنایی جلو و عقب با مه شکن و روشنایی جلو با چراغ های هالوژین با قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ از داخل کابین اشاره کرد.

مزایا و معایب چانگان ایدو

اولین مورد موتور و گیربکس ضعیف این خودرو است که در بین رقبا دچار مشکل شده است. بازار دست دوم این خودرو بسیار ضعیف عمل کرده که یکی از نقطه ضعف بزرگی به حساب می آید.

سواری نرم و راحت و استفاده از چرم برای روکش صندلی‌ها و غربیلک فرمان نیز به شما این امکان را می‌دهد که در زمان رانندگی احساس کاملاً خوبی داشته باشید.

مزایای ریمپ چانگان ایدو

ایسیو به کار رفته در این خودرو از نوع بوش ME17 می باشد. این علم در واقع برنامه ریزی مجدد کامپیوتر خودرو یعنی ایسیو به شمار می آید. کمپانی سازنده خودرو ها با برنامه ریزی ایسیو به عنوان مغز خودرو به انژکتورها دستور می دهند که چه میزان سوخت را چه زمانی برای موتور فراهم آورند. شرکت های سازنده استاندارد خاصی را برای تمامی خودرو ها بدون در نظر گرفتن کارکرد خاص و یا شرایط محیطی در نظر میگیرند که ما با انجام این فرایند این نوع محدودیت را رفع کرده و خودرو را با حالت ممکن همان شهر( نوع سوخت، آب وهوا و شرایط جاده ای و ...) آپدیت میکنیم.

مشکلاتی  با این فرایند رفع خواهد شد شامل:

·        افزایش شتاب وتوان خودرو 15 الی 20%

·        افزایش گشتاور و قدرت موتور 10 الی 15%

·        از بین رفتن مشکل کپ اولیه خودرو

·        رفع تاخیر دریچه گاز

·        بهتر شدن کشش در سر بالایی ها

·        کاهش مصرف سوخت

·        نرم تر شدن تعویض دنده ها

·        بهتر شدن ترمز گیری خودرو

ریمپ خودرو در این مرکز با 2 سال ضمانت کتبی به مشتری داده شده و بعد از این فرایند توسط خود مشتری تست و بعد از رضایت کامل وجه دریافت میشود.