ساعت کاری: 9 الی 19 - جمعه ها تعطیل

ریمپ
خودرو خود را ریمپ کنید

دکتر ریمپ

ریمپ جنسیس

ریمپ جنسیس

این خودرو لوکس سری محصولات هیوندای می باشد که در سال 2009 این خودرو را به جهان معرفی شد این خودرو از 2 نسخه کوپه و سدان تولید شده است. ریمپ جنسیس در مرکز تیونینگ دکتر ریمپ با تخصص کامل و علم برنامه نویسی انجام میشود که با به روز ترین نرم افزار های این فرایند میتواند باعث افزایش توان موتور، افزایش شتاب ،رفع کندی گیربکس و... میشود.  

معرفی جنسیس سدان

این خودرو 2010 به بازار ایران راه پیدا کرد که در سال 2013 تولید این خودرو ادامه داشت و در سال 2015 نسل دوم این خودرو معرفی شده. هیوندای جنسیس سدان طراحی خارجی و داخل مورد قبولی دارد که با ورود به داخل کابین حس یک خودرو لوکس را به شما میدهد.

جنسیس در بازار آمریکا با سه موتور هشت سیلندر 5 لیتری و 6 سیلندر 4.6 و 3.8 لیتری روانه بازار شده است که به ترتیب از 375 ،430 و 333 اسب بخار نیرو بهره مند هستند. باوجود این‌که دربرخی بازارها این خودرو با موتور 2 لیتری نیز عرضه مي شود .

اما نسخه‌های موجود در بازار کشور ما، همگی از یک پیشرانه 6 سیلندر تنفس طبیعی 3.8 لیتری با حداکثر قدرت 290 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 358 نیوتن‌متر ساخته شده است. این خودرو نیروی خود را از طریق یک گیربکس 6سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب این سدان نیمه‌لوکس کره‌ای انتقال می‌دهد. مصرف سوخت ترکیبی و شتاب صفرتاصد، به‌ترتیب برابر با 10.4 لیتر در صد کیلومتر و 6.5 ثانیه است. به علاوه اینکه حداکثر سرعت آن به 250 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

آپشن ها و امکانات جنسیس سدان

چراغ های خودکار با طرح LED زیبا، تهویه خودکار، برف پاک‌کن خودکار، آینه برقی، سانروف، کروز‌کنترل، آینه عقب مات شونده، دوربین دید عقب، صندلی 8 جهته برقی برای راننده و 4 جهته برای سرنشین، هشدار تعویض خط، کنترل کشش، کنترل پایداری، 8 ،ABS کیسه هوا و ... و خیلی دیگر از امکانات و آپشن هایی در این خودرو نصب شده است.

مزایا و معایب جنسیس سدان     

این خودرو فضای کاملا جادار برای سرنشینان دارد. ضمن ‌این‌که عایق‌بندی بسیار خوب این کابین نیز باعث می‌شود تا در مسافرت‌های طولانی‌مدت، حداکثر رفاه و آسایش برای سرنشینان تأمین شود.

شتاب گیری خوب و بسیار نرم و بی صدا انجام میشود که فرمان پذیری و هندلینگ نسبتا خوبی در این خودرو دیده شده است.

ترمزهای نسبتا ضعیف و مصرف زیاد بنزین در این خودرو کاملا حس میشود که دارندگان این خودرو از آن ناراضی بوده. کیفیت پایین لوازم و مواد داخل خودرو و سابقه داشتن خرابی کمک فنر این خودرو هم نکات جنسیس سدان میباشد.

 رانندگان از وجود یک مکث بین تعویض دنده‌ها و تاخیر در زمان استفاده از پدال شاکی هستند.

پتانسیل ریمپ جنسیس

·        افزایش توان موتور 20 تا 25 اسب بخار

·        افزایش گشتاور تا 35 نیوتن متر

·        کاهش شتاب صفر تا صد

·        رفع ایراد کندی گیربکس و از بین رفتن دنده مرده در گیربکس

·        رفع تاخیر در دریچه گاز

·        حذف سنسور اکسیژن دوم

هنگامی که کاتالیست خودرو به هر دلیلی (مانند پر شدن کاتالیست) تخلیه میشود و یا نصب هدرز و کیت اگزوز خطای سنسور دوم اکسیژن در ایسیو نمایش داده شده و چراغ چک روشن میشود.

·        کاهش مصرف سوخت شهری: هر راننده ای میخواهد تا مصرف سوخت خودروی خود را کاهش دهد و برای این اتفاق باید به شرایط آب و هوایی ،رطوبت،بنزین و... توجه نمود تا با آپدیت و اصلاح نرم افزاری،مصرف سوخت کمتر و عمر  قطعات بیشتر میگردد.

·        کاهش ناک در دور بالا خودرو

به طور کلی ریمپ خودرو، ایسیو به عنوان کامپیوتر و پردازنده اصلی خودرو که قبلا توسط کمپانی سازنده برنامه ریزی شده است مجددا برنامه ریزی می شود. ایسیوها تمامی فعالیت های مربوط به موتور را برنامه ریزی می کنند. فعالیت هایی مانند زمان احتراق، پاشش سوخت و… توسط ایسیو برنامه ریزی و هدایت می شود.

در مرکز تیونینگ دکتر ریمپ این فرایند با علم مناسب و تجربه و تخصص بالا در این خصوص و بدون باز کردن ایسیو انجام میشود از انجام این کار توسط خود مشتری تست شده و در صورت رضایت کامل وجه دریافت شده و با ضمانت 2 ساله کتبی به مشتری تحویل داده میشود.