ساعت کاری: 9 الی 19 - جمعه ها تعطیل

ریمپ
خودرو خود را ریمپ کنید

دکتر ریمپ

ریمپ خودرو رانا LX  و EL

ریمپ خودرو رانا LX و EL

ما در این مقاله از مزایای ریمپ خودرو رانا و تغیرات ایجاد شده و از بین بردن ایرادات موجود در این خودرو خواهیم گفت. همچنین ایسیو های مختلف به کار رفته در این خودرو را مورد بررسی قرار خواهیم داد. دکتر ریمپ با دستگاه های تخصصی و تجهیزات کامل در این مرکز تیونینگ توانسته است سالها با انجام تیوتینگ خودرویی و ریمپ تجربه کسب کند.  

خوردرو رانا دارای موتور TU5 بوده و در سال88 از آن رونمایی کرده اند خودرویی شبیه 206 SD  با تغییراتی در ظاهر و داخلی آن اما با کیفیت پایین تر. در موتور TU5 از 4 سیلندر و 16 سوپاپ و با توانایی 105 اسب بخار و 142 نیوتن متر استفاده شده است. شتاب صفر تا صد آن 12 ثانیه و مصرف سوخت آن 6.6 لیتر در 100 کیلومتر می باشد.

رقیب اصلی این خودرو 206 SD می باشد که میتوان از خودرو برلیانس H320 و پژو پارس از دیگر رقیب های آن اشاره کرد. گیربکس این خودرو از ایرادات فنی  و بی کیفیت داراست که مشتریان زیادی از آن گلمند هستند دکتر ریمپ توانسته بسیاری از این ایرادات را به وسیله رفع کند. از دیگر مشکلات رانا سیستم برقی می باشد، سال 92 خودرو سازان از ایسیو کانتینانتال بر روی این خودرو استفاده کردن. که به دلیل تحریم ها باعث شده شرکت های مختلف ایسیو ها جدیدی بر روی رانا نصب کنند. این ایسیو ها از قبیل:

ایسیوی بوش ME 17.9.71 ، ایسیو غرب استیل ،  (ایسیو چینی با عملکرد ضعیف SSAT ، Easy U 2.5 2.8،  Crouse Sim2.K

توجه کنید ریمپ ایسیو های مختلف رانا به دقت کافی و تخصص زیاد احتیاج است بعضی ها با برنامه متفرقه شروع به انجام این کار میکنند. که باعث آسیب به خودرو میشود پس بهتر بهترین مرکز و با تجربه بالا برای  این کار انتخاب کنید.

تغیرات و مزایای ریمپ ایسیو رانا توسط دکتر ریمپ:

کم شدن شتاب اولیه (صفر تا صد) حدوداَ 2 ثانیه.

از بین بردن صدای ناک توسط برنامه دقیق دکتر ریمپ.

کم کردن دمای فن .

افزایش کات آف و کات آف رگباری به درخواست مشتری.

کاهش مصرف سوخت .

از بین بردن تاخیر پدال گاز.

 افزایش گشتاور و قدرت موتور .

افزایش قدرت موتور مخصوصا در سر بالایی ها.