ساعت کاری: 9 الی 19 - جمعه ها تعطیل

ریمپ
خودرو خود را ریمپ کنید

دکتر ریمپ

ریمپ206

ریمپ206

امروز در این مقاله از ریمپ پژو 206 تیپ 6 خواهیم گفت که چه مزایایی برای این خودرو خواهد داشت. این خودرو هم مانند خودروهای تولید شده ایران دارای یه مزایا و معایبی است که با این فرایند این معایب بهتر خواهد شد. در ادامه این مقاله از مشخصات فنی و ایسیو به کار رفته در این خودرو توضیحاتی خواهیم داد. با ما در این مقاله همراه باشید.

معرفی پژو 206 تیپ 6

این خودرو هاچبک محبوب شرکت ایران خودرو که دارای گیربکس اتوماتیک است از ویژگی های متعددی بر خوردار است. با هجوم خودرو های چینی دنده اتوماتیک بازار این خودرو را تا مدت محدودی کم رنگ کرده بود. با هجوم رقبا باعث شد تا معایب این خودرو بیشتر از گذشته به چشم بخورد و خریداران این خودرو با آگاهی بیشتر نسبت به خرید این خودرو اقدام کنند. در ادامه به کتشتی های این خودرو خواهیم پرداخت.

ایسیو به کار رفته در این خودرو از نوع بوش ME7.4.4 وME7.4.5 در مدل های فرانسوی و در مدل های ایرانیزه از نوع کنتیننتال Easy U2.5  می باشد. در مقالات قبل در مورد خودرو 206 تیپ های 2و3 و تیپ 5 گفته ایم که چه تغییراتی کرده اند.

حجم موتور این خودرو 1587 که با تنفس طبیعی ساخته شده که انتقال نیرو به وسیله دیفرانسیل جلو منتقل شده است. حداکثر قدرت 110 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه و حداکثز گشتاور 142 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه است. شتاب صفر تا صد این خودرو فرانسوی 11.4 است که با حداکثر سرعت 190 کیلومتر در ساعت است. مصرف سوخت ترکیبی 7.3 که با استاندار آلایندگی یورو 4 تولید شده و روانه بازار ایران شده است.

تجهیزات و امکانات این خودرو شامل ترمز ضد قفل ABS و EBD و EBA چهاركاناله - ترمز جلو ديسكي خنك شونده - ترمز عقب دیسکی می باشد.

مزایا 206 تیپ6

·        فرمان نرم و هیدرولیک

·        سیستم برقی مناسب

·        تعویض راحت لوازم

·        بازار دست دوم خوب

·        سرعت مناسب و استاندارد قابلیت توینینگ کردن

معایب 206 این خودرو

·        خام سوزی بالا

·        وزن کم نسبت به شتاب نهایی خودرو برای تعویض دنده

·        گیربکس کند و تقه زدن : عملکرد نامطلوب جعبه دنده AL4 موجب می‌شود تا شتاب خودرو کم شده و مصرف سوخت آن افزایش پیدا کند. عدم تمایل این گیربکس به اعمال دنده معکوس

·        جعبه دنده خودرو نیز به علت کمبود گشتاور و قدرت مورد نیاز تحت فشار قرار دارد.

·        فضای اندک کابین

مزایا ریمپ 206

·        افزایش شتاب به صورت کاملا چشم گیر

·        افزایش توان خودرو تا 10% مخصوصا در سر بالایی ها و موقع روشن بودن کولر

·        افزایش گشتاور تا 15%

·        افزایش کاتاف برای انواع ایسیوها

·        حذف سنسور اکسیژن دوم

·        رفع تاخیر پدال گاز

·        کم کردن دمای موتور و اصلاح دمای فن

·        کاهش مصرف سوخت

·        از بین بردن کپ خودرو مخصوصا موقع حرکت اولیه

·        رفع تاخیر گیربکس در معکوس کشیدن

·        بهبود در تعویض دنده

برای تیونینگ این خودرو و خودرو های دیگر با لوازم افتر مارکت مانند: هدرز،کیت مکش میل سوپاپ و... میتوانید، راندمان بسیار خوبی تا 15% بدون افزایش مصرف سوخت گرفت. در تقویت موتور بیشتر افراد از بنزین با اکتان بالا استفاده میکنند که به قدرت و گشتاور موتور تاثیر مثبتی میگذارد.

در مرکز تخصصی ما تیونینگ خودرو انجام میشود و تمامی لوازم افتر مارکت با بهترین کیفیت در اختیار مشتری قرار داده میشود. و انجام فرایند ریمپ خودرو با 2 سال ضمانت کتبی انجام میشود که بعد از تست توسط مشتری و رضایت، وجه دریافت خواهد شد