ساعت کاری: 9 الی 19 - جمعه ها تعطیل

ریمپ
خودرو خود را ریمپ کنید

دکتر ریمپ

ریمپ ام جی3

ریمپ ام جی3

این محصول دومین خودرو تولید شده شرکت خودرو سازی ام جی می باشد و بعد از تولید به مدت کوتاهی وارد بازار ایران شده اما زیاد مورد استقبال قرار نگرفت. این خودرو با مشکلاتی شامل کندی گیربکس، افت توان و ناک موتور با بنزین معمولی داخل ایران و... که با ریمپ این مشکلات رفع خواهد شد در ادامه این مقاله به صورت کامل توضیح خواهیم داد.

این خودرو چینی هاچبک برای مدت کوتاهی توسط مدیا موتورز در سال 92 و 93 در بازار ایران عرضه شده هدف این عرضه رقابت با خودرو های هیوندای ای10 و پیکانتو بوده است. این خدرو محصول شرکت چینی بریتانیایی ام جی است که در سال 2010 برای اوملین بار معرفی شد و به بازار جهانی راه پیدا کرد. این کلاس خودرو در ایران زیاد مورد استقبال قرار نگرفته و به همین دلیل زیاد در خیابان ها دیده نمیشود.

موتور این خودرو 1500 سی سی چهار سیلندر بنزینی با قدرت 107 اسب بخار را در 6000 دور در دقیقه تولید میکند. قدرت موتور این خودرو 106 اسب بخار و گشتاور 135 نیوتن متر با شتاب 11.5 کیلومتر در ساعت و سرعت 170 کیلومتر بر ساعت در جاده ها جولان میدهد. مصرف ترکیبی بنزین 6.6. لیتر در صد کیلومتر می باشد.

مدل‌های وارداتی ام جی 3 با موتور ۱.۵ لیتری و گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک با امکان تعویض دستی خواهند بود. و از امکاناتی چون تهویه مطبوع، تنظیم دستی صندلی راننده در شش وضعیت و سرنشین جلو در چهار وضعیت، چراغ‌های اتوماتیک، پنجره‌ها و آینه‌های برقی، فرمان الکترومکانیکی، سنسورهای پارک جلو و عقب، چراغ‌های روزتاب LED، کروز کنترل، سانروف، رینگ‌های ۱۵ اینچی آلومینیومی، ۶ عدد کیسه هوای ایمنی، کمربندهای پیش کشنده ایمنی، سنسور باران، شیشه‌های ضد اشعه آفتاب، سیستم کنترل فشار باد تایرها و امکانات و تجهیزات رفاهی و ایمنی دیگر سود می‌برد.

از مزایا این خودرو طراحی جذاب و جوان پسندانه و آپشن های مناسب و مصرف سوخت بهینه است که میوان از آن یاد کرد.در مقابل این مزایا معایبی هم دارد که دارندگان این خودرو بسیار شکایت مند هستند مانند. نفوذ صدا به کابین و پیشرانه نه چندان پر توان و گیربکس خیلی ضعیف، دسترسی سخت به قطعات یدکی و بازار دست دوم نه چندان مناسب.

این خودرو به دلیل شرایط جاده ها و آب و هوایی و شرایط سوخت هر کشور با محدودیت هایی ساخته و روانه بازار شده است. اما تیم تخصصی تیونینگ دکتر ریمپ توانسته است این محدودیت ها را از بین برداشته و با شرایط موجود در ایران (بنزین، آب وهوایی هر شهر ، شرایط جاده ایی) خودرو را ریمپ کند. این فرایند در این مرکز با 2 سال ضمانت کتبی به مشتری داده شده و بعد از این فرایند توسط خود مشتری تست و بعد از رضایت کامل وجه دریافت میشود. در صورت هر مشکلی (پاک شدن برنامه ایسیو و...) تیم ما پاسخگو مشتری می باشد.

در مقالات قبل توضیحات کاملی از این فرایند گفته ایم ولی به طور کل این فرایند به تغییرات نرم افزاری خودرو می گویند که این تغییرات شامل جداول سوخت، جرقه، گشتاور، لیمیتر ها و سنسورها می شود.

آیا این فرایند برای خودرو ضرر دارد یا خیر؟ اگر این فرایند به صورت اصولی و کسی که با تجربه در این کار و دستگاهای تخصصی مربوط به این کار را انجام ندهد بله باعث به وجود آمدن مشکل یا خرابی در موتور و ایسیو خودرو میشود. این علم به روز است و احتیاج به برنامه نویسی قوی و یادگیری بالا و تجربه زیاد دارد این فرایند در کنار خدمات برق و مکانیکی انجام نمیوشد و احتیاج به دستگاه های و پروگرمر های و پیشرفته دارد

مزایا ریمپ ام جی3

·        رفع کندی گیربکس به صورت تضمینی

·        کاهش مصرف سوخت

·        از بین رفتن ناک خودرو با بنزین معمولی که باعث کاهش عمر موتور میشود.

·        افزایش توان و گشتاور

·        افزایش شتاب و قدرت موتور در سر بالایی ها و موقع روشن بودن کولر

·         حذف سنسور اکسیژن دوم

·        رفع تاخیر پدال گاز