ساعت کاری: 9 الی 19 - جمعه ها تعطیل

ریمپ
خودرو خود را ریمپ کنید

دکتر ریمپ

ریمپ پروتون جن تو

ریمپ پروتون جن تو

در این مقاله از ریمپ خودرو پروتون خواهیم گفت که بعد از این فرایند باعث تغییراتی مانند،کاهش مصرف سوخت، افزایش سرعت، افزایش توان و گشتاور ور دیگر تغییراتی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. برای انجام این فرایند حتما از مرکز مورد نظر مطمئن شوید و بعد خودرو خود را به آنها بسپارید. با تیم تخصصی تیونینگ دکتر ریمپ همراه باشید.

معرفی پروتون جن تو

پروتون جن تو خودرویی سدان است که به دلیل طراحی اسپورتش در زمانی که توسط زاگرس خودرو در ایران عرضه می شد که در آن زمان مورد استقبال خوبی قرار گرفته بود.

موتور این خودرو 4 سیلندر خطی میتواند با قدرت حداکثر 110 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور در 148 نیوتن متر دور در دقیقه و حداکثر سرعت 185 کیلومتر بر ساعت را میتواند در خیابان ها جولان دهد.

این خودرو در دو نوع دستی و اتوماتیک تولید شده که در نمونه دستی می تواند شتاب 0 تا 100 را در مدت 10.5 ثانیه طی میکند و به حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت میرسد و در نمونه اتوماتیک شتاب به 13 ثانیه می رسد.

 مصرف سوخت آن بسیار بیش از انتظار است که با سوزاندن 11.5 لیتر در شهر، چیزی از خودروهای کاربراتوری دهه 60 میلادی کم ندارد! هرچند که شاید این مسئله ناشی از اقلیم خشک ایران باشد؛ چراکه در استان‌های شمالی و جنوبی کشور، شاهد عملکرد بهتری از این خودرو مشاهده میکنند. این خودرو استهلاک بالای قطعاتی مصرفی زیادی ندارد. به طوری که تمامی قطعات پلاستیکی Gen2، به سرعت مستهلک می‌شوند و نیاز به تعویض دارند. کمبود قطعات یدکی و قیمت بالای آنها، یکی دیگر از مهمترین مسائلی است که صاحبانش را خون به جگر کرده است.

از نظر امکانات ایمنی و آپشن ها، جن 2 مجهز به 2 کیسه هوای ایمنی، سیستم کلید هوشمند ضد سرقت ، ریموت کنترل، سیستم تهویه مطبوع کنترل دستی ، سیستم صوتی با قابلیت پخش CD  و پورت های AUX و USB ، نمایشگر چند منظوره جهت نمایش اطلاعات سفر و اطلاعات راننده، سیستم هوشمند پشت سری ها برای جلوگیری از صدمات تصادف، آینه های برقی و شیشه های برقی تمام پنجره ، مه شکن و دکمه های کنترلی روی فرمان است.

پروتون تمام توان خود را به کار بسته بود تا خودروی تمام اسپرت را به نمایش بگذارد که در این امر موفق بودهاست. صندلی‌های بلند مسابقه‌ای، فرمان سه شاخه و چیدمان متفاوت دکمه‌های تهویه مطبوع آن گواهی بر مدعای ماست. علاوه بر آن با ساعت آنالوگی نیز بر روی سینه ماشین روبرو هستیم که سعی دارد، حس لوکس بودن را به این اسپرت اقتصادی بیافزاید. ولی تفاوت آن با انواع متفاوتش بر روی خودروهای لوکس، چیزی نیست که بر کسی پوشیده باشد.

مزایای ریمپ پروتون جن تو

ایسیو این خودرو زیمنسVDO میباشد. در مرکز تیونینگ دکتر ریمپ این فرایند با علم مناسب و تجربه و تخصص بالا در این خصوص و بدون باز کردن ایسیو انجام میشود از انجام این کار توسط خود مشتری تست شده و در صورت رضایت کامل وجه دریافت شده و با ضمانت 2 ساله کتبی به مشتری تهویل داده میشود.

·        افزایش شتاب و توان خودرو تا 10%

·        افزایش گشتاور تا 15%

·        بهبود حرکت اولیه خودرو

·        سازگاری خودرو با بنزین داخلی

·        کاهش مصرف سوخت

·        رفع کپ پدال گاز

به طور کلی ریمپ خودرو، ایسیو به عنوان کامپیوتر و پردازنده اصلی خودرو که قبلا توسط کمپانی سازنده برنامه ریزی شده است مجددا برنامه ریزی می شود. ایسیوها تمامی فعالیت های مربوط به موتور را برنامه ریزی می کنند. فعالیت هایی مانند زمان احتراق، پاشش سوخت و… توسط ایسیو برنامه ریزی و هدایت می شود.