ساعت کاری: 9 الی 19 - جمعه ها تعطیل

ریمپ
خودرو خود را ریمپ کنید

دکتر ریمپ

ریمپ ایسیو پژو 206 تیپ2و3 فرانسوی

ریمپ ایسیو پژو 206 تیپ2و3 فرانسوی

هدف ما در این مقاله بیان اطلاعات واضحی درباره ریمپ 206 می باشد تا کاملاً آگاه باشید که با چه شرایطی به چه اهدافی خواهید رسید. از آنجا که 206 تیپ2 فرانسوی از مدل 82 تا 91 در دسترس هست، تعداد کمی تیپ2 در سال 81 هم تولید شده است. باید ابتدا مقدماتی را خدمت شما عرض کنیم تا نسبت به خدمات ریمپ علم بیشتری داشته باشید.

شمع خودرو چیست و چه وظیفه ای دارد؟

شمع خودرو چیست و چه وظیفه ای دارد؟

یکی از اصلی ترین و پر کاربرد ترین قطعه خودرو شمع های آن می باشد. که وظیفه جرقه زنی خودرو را به عهده دارد. در ادامه این مقاله از علت های خرابی و نشانه های این قطعه خواهیم گفت. همانطور که میدانید در مرکز خودرویی دکتر ریمپ علاوه بر ریمپ خدمات خودرویی مانند تعویض شمع ها، تعمیرات گیربکس، تعمیرات موتور و غیره انجام میشود. با دکتر ریمپ همراه باشید.

سنسور دور موتور چیست و چه وظیفه ای دارد؟

سنسور دور موتور چیست و چه وظیفه ای دارد؟

یکی دیگر از قطعات مهم در خودرو های به ویژه خودرو های انژکتوری سنسور دور موتور است یا همان سنسور میل لنگ که به ESS معروف است. حال در ادامه از وظیفه این سنسور در موتور خودرو را خواهیم گفت. برای عیب یابی این قطعه همواره می توانید به تیم دکتر ریمپ اطمینان کرده. و به بهترین نحو برای عیب بابی و تعویض این قطعه و یا حذف خطا آن و به علاوه ریمپ با ما همراه باشید.

واتر پمپ خودرو چه کاربردی دارد؟

واتر پمپ خودرو چه کاربردی دارد؟

امروز در این مقاله از مهمترین قطعه خودرو واتر پمپ توضیح خواهیم داد که وظیفه اصلی آن به جریان در آوردن مداوم آب و مایع ضد یخ و ضد جوش در داخل موتور میباشد. همانطور که میدانید دکتر ریمپ علاوه بر ریمپ به خدمات خودرویی اعم از تعمیرات گیربکس و موتور.. و تعویض انواع قطعات خودرویی مشغول به کار است. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

آفتامات دینام خودرو چیست؟

آفتامات دینام خودرو چیست؟

دینام دستگاه نسبتا ساده ای است که از چند بخش کوچک تشکیل شده و نقش به سزایی در خودرو را دارد. در ادامه به طور کامل از این قطعه پر کاربرد خواهیم گفت. همانطور که میدانید در مرکز دکتر ریمپ  علاوه بر ریمپ خودرو تعمیرات تمامی خودرو های ایرانی و خارجی اعم از تعمیرات موتوری و گیربکس، سیم کشی، ایربگ، ABS و ... انجام داده میشود.

روشن شدن چراغ بنزین

روشن شدن چراغ بنزین

روشن شدن چراغ بنزین به احتمال زیاد برای  خیلی از ما ها اتفاق افتاده است. این عمل در بعضی مواقع بسیار پر استرس بوده و باید به زودی برای رفع آن اقدام کنیم.

فرمان برقی چیست و چگونه کار میکند؟

فرمان برقی چیست و چگونه کار میکند؟

یکی از اساسی ترین بخش های هر خودرو سیستم فرمان آن میباشد.،که برای کنترل کردن بهتر خودرو باید از نرم بودن و فرمان پذیری زیادی بر خوردار باشد. امروزه  فرمان برقی جایگزین فرمان هیدرولیک در بسیاری از خودرو ها شده است. که در ادامه این مقاله از مزایای آن خواهیم گفت. برای انجام کارهای خدمات خودرویی و ریمپ با دکتر ریمپ همراه باشید.

علت خنک نکردن کولر خودرو چیست؟

علت خنک نکردن کولر خودرو چیست؟

همانطور که میدانید یکی از آپشن های مهم خودرو های امروزی کولر خودرو می باشد. سالیان پیش این آپشن پولی برای خودرو های لوکس بوده است. ولی امروزه یکی از اساسی ترین آپشن هاست. گاهی وقتی از کولر استفاده میکنیم متوجه خنک نبودن آن میشویم که دلایل ختلفی دارد. در ادامه این مقاله از دلایل این مشکل و رفع آن توسط دکتر ریمپ خواهیم گفت.  

بوستر ترمز چیست و چه کاربردی دارد؟

بوستر ترمز چیست و چه کاربردی دارد؟

بوستر ترمز قطعه ای است که از زمان تولید خودرو بر هر ماشینی نصب شده است. بوستر ترمز یکی از اصلی ترین قطعه سیستم ترمز می باشد. این قطعه بسیاری کاربردی میتواند در اثر خرابی خسارت جبران ناپذیری را به جا بیاورد. تیم تخصصی دکتر ریمپ علاوه بر ریمپ تمام خدمات خودرویی اعم از تعمیرات موتور، برق خودرو و ... انجام میشود.

قیمت ریمپ

قیمت ریمپ

امروز در این مقاله قصد داریم که هزینه ریمپ خودرو های ایرانی، خارجی، چینی و مسابقه ای را با برنامه اورجینال در مرکز تیونینگ دکتر ریمپ را توضیح دهیم. همانطور که میدانید مراکز ریمپ خودرو و تیونینگ  زیادی شروع به فعالیت کرده اند، که با برنامه کپی بر روی  ایسیو باعث به وجود آمدن صدمات جدی به خودرو و موتور شده است. قیمت برای این فرایند نکات مهمی دارد که در ادامه به آنها میپردازیم.

علت زوزه کشیدن گیربکس

علت زوزه کشیدن گیربکس

یکی از شایع ترین مشکلات گیربکس اتوماتیک زوزه کشیدن آن می باشد. سر و صدا اولین علایم های هشدار دهنده گیربکس اتوماتیک می باشد. در ادامه این مقاله از دلایل زوزه کشیدن گیربکس را خواهیم گفت. در مرکز خدمات خودرویی دکتر ریمپ علاوه بر ریمپ تمامی کارهای گیربکس دنده ای و اتوماتیک با ضمانت انجام میشود.

دلایل نشتی بنزین خودرو

دلایل نشتی بنزین خودرو

مخزن خودرو که کار سوخت رسانی ماشین را به عهده دارد، از جنس فلز و پلاستیک تولید می شود. نشتی بنزین از باک خودرو اتفاقی است که برای هر خودرویی رخ می دهد که باید به موقع نسبت به رفع آن اقدام کنیم. در مرکز خدمات خودرویی دکتر ریمپ علاوه بر ریمپ خودرو، تمام کارهای مربوط به خودرو و رفع مشکلات آن با ضمانت انجام میشود.

مپ سنسور چیست؟

مپ سنسور چیست؟

در این مقاله از سنسور مپ یا فشار هوای منیفولد خواهیم گفت که این قطعه اطلاعات خود را به کامپیوتر ماشین منتقل میکند. این سنسور در مجرای ورودی هوا خودرو قرار دارد تا گزارش لحظه ای اطلاعات فشار هوا به ایسیو را انجام دهد. در مرکز خدمات خودرویی دکتر ریمپ علاوه بر ریمپ، این قطعه کاربردی خودرو تعویض و تعمیر میشود.

دنده مرده چیست؟

دنده مرده چیست؟

جعبه دنده یکی از مهم ترین اجزای خودرو می باشد. در هنگام رانندگی بعضی وقت ها با جا نرفتن دنده مواجه میشویم یا در بعد از جا رفتن دنده دوباره به حالت خلاص بر میگردد. که این مشکل علت های مختلفی دارد. حال در ادامه به این موضوع پرداخته و خواهیم گفت دنده مرده دادن به چه معناست.

همه چیز درباره بالانس کردن چرخ خودرو

همه چیز درباره بالانس کردن چرخ خودرو

قبل از رانندگی کردن چرخ های خودرو خود را بالانس کنید چون باعث تعادل چرخ های جلو و افزایش طول عمر لاستیک ها میشود. اگر به بالانس بودن خودرو خود توجه نکنید میتواند زیان های مالی به همراه داشته باشد. در ادامه این موضوع را مورد بررسی قراد داده ایم. شما میتوانید برای ریمپ و انجام خدمات خودرویی با دکتر ریمپ در ارتباط باشید.

دلیل تولید صدا هنگام ترمزگیری خودرو

دلیل تولید صدا هنگام ترمزگیری خودرو

شاید صداهای سوت ترمز و جیر جیر چرخ جلو، هنگام ترمز کردن خودرو را شنیده باشید. این اتفاق دلایل مختلفی اعم از هشدار این که ترمز یا دیسک ترمز خودرو شما دچار مشکل شده است. در مرکز تیونینگ دکتر ریمپ تمام خدمات خودرویی اعم از تعویض لنت ترمز و مشکلات ترمز گیری و ریمپ را انجام میدهیم.

دلکو چیست و چگونه کار میکند؟

دلکو چیست و چگونه کار میکند؟

یکی اجزای مهم موتور خودرو دلکو می باشد که وظیفه آن تامین برق و شارژ کردن باتری خودرو است. حال در این مقاله به طور دقیق از وظایف آن و چگونکی کارد دلکو خواهیم گفت. همانطور که می دانید دکتر ریمپ با چندین سال تجربه در زمینه خدمات خودرویی و ریمپ توانسته است در خصوص تیونینگ خودرو های مسابقه ای افتخارات زیادی را کسب کند.

علت لاستیک سایی خودرو

علت لاستیک سایی خودرو

یکی از وسایل مورد استفاده امروز ما برای خودرو یمان همان لاستیک است که بی شک جزوء پر کاربرد ترین وسایل بشریت محسوب میشود، که در زندگی ما تاثیر مثبتی خواهد داشت. حال در این مقاله از خرابی و لاستیک سایی این محصول گفته و شما را بیشتر آشنا خوهیم کرد. برای انجام تماتی خدمات خودرویی و ریمپ با ما در ارتباط باشید.

قدرت و گشتاور موتور به چه معناست؟

قدرت و گشتاور موتور به چه معناست؟

شاید خیلی وقت ها برایتان پیش آمد که با کلمه گشتاور و اسب بخار رو به رو شده اید. و با اینکه خیلی وقت ها معنی این کلمات را ندانسته از کنارشان رد شده اید. حال در این مقاله قصد توضیح دادن گشتاور و اسب بخار را داریم و میگوییم با ریمپ آیا تاثیری بر روی آنها دارد یا خیر؟ با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

فیلتر بنزین چیست و چه کاربردی دارد؟

فیلتر بنزین چیست و چه کاربردی دارد؟

فیلتر بنزین یکی از قطهات مصرفی خودرو می باشد که باید به صورت دوره ای بررسی شود و در صورت نیاز تعویض گردد. ما در این مقاله از مزایای فیلتر بنزین و کاربرد این قطعه خواهیم گفت. در مرکز دکتر ریمپ تمامی خدمات خودرو یی اعم از بازبینی دوره ای خودرو و تعمیرات موتور و ریمپ انجام میشود.

سوپاپ خودرو چیست و چه کاراریی دارد؟

سوپاپ خودرو چیست و چه کاراریی دارد؟

موتور خودرو منبع تحرک ماشین می باشد، که از قطعات زیادی تشکیل شده که این قطعات با همکاری هم توانسته اند نیرویه لازمه را برای حرکت چرخ ها ایجاد کنند. حالا خرابی یکی از این قطعات باعث کاهش بازده خودرو میشود. سوپاپ یکی از این قطعه ها می باشد که در ادامه خواهیم گفت چه نقشی در موتور دارد. شما می توانید برای تعمیرات خودرو و ریمپ با ما در تماس باشید.

بنزین سوپر بزنیم یا معمولی؟

بنزین سوپر بزنیم یا معمولی؟

بیشترکسانی که از خودرو استفاده میکنند با واژه بنزین سوپر و معمولی آشنا هستند. برای بسیاری سوال پیش می آید که بنزین سوپر خوب است یا معمولی که در ادامه این مقاله با این دو نوع بنزین شما را بیشتر آشنا خواهیم کرد. برای انجام تعویض فیلتر بنزین خودرو و خدمات خودرویی و ریمپ میتوانید با ما در تماس باشید.

دلایل خرابی دینام

دلایل خرابی دینام

حتما برای شما دارندگان خودرو پیش آمده است که دینام خودرو تان خراب شده باشد. این قطعه بسیار مهم بوده پس از خراب شدن این قطعه باعث خاموش شدن ماشین میشود. در ادامه این مقاله از مشکلات رایج خرابی این قطعه و هر آن چه مربوط به دینام میشود را توضیح خواهیم داد. شما میتوانید برای تعویض این قطعه و همچنین ریمپ خودرو خود با ما در تماس باشید.

علت ریپ زدن خودرو

علت ریپ زدن خودرو

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که گاهی خودروی شما به لرزش افتاده باشد و بعد از مدتی خاموش شود. به این حالت اصطلاحا ریپ زدن گفته میشود. حال در این مقاله علت های مختلف ریپ زدن را با شما مرور خواهیم کرد. و میگوییم با ریمپ خودرو میتوان این مشکل را بر طرف کرد یا خیر؟ با ما همراه باشید.

روغن سوزی

روغن سوزی

روغن سوزی خودرو دلایل های مختلفی دارد که بیشتر هم خودرو های قدیمی و فرسوده بیشتر به روغن سوزی میوفتند. شما میتوانید دلایل و نشانه هایه آن را سریع بشناسید و آنها را به موقع رفع کنید. ما در این مقاله علت روغن سوزی خودرو ها را خواهیم گفت و شما را ببا دلایل آن آشنا خواهیم کرد. تیم تخصصی دکتر ریمپ  چندین سال تجربه در خصوص ریمپ و تیونینگ را دارد.

ریمپ ایسیو

ریمپ ایسیو

در این مقاله قصد توضیح دادن انواع ایسیو نصب شده بر روی خودروهای ایرانی و خارجی و ریمپ آنها و تغییراتی که ایجاد میشود را داریم. در کل کاربرد ریمپ خودرو و مزایا و معایبی دارد را بیان خواهیم کرد و خواننده را با این موضوع آشنا میکنیم. همانطور که میدانید در این مرکز تمامی خدمات مربوط به خودرو با ضمانت کتبی انجام میشود.

توربو شارژ چیست؟

توربو شارژ چیست؟

در سال 1885 گوتیلب دایملر ایده ای به عنوان تقویت موتور های احتراقی را مطرح میکند. که در چند سال بعد مهندسان مکانیکی آن را بررسی و به عنوان توربو شارژر اختراع کردن و به دنیا معرفی شد. در ادامه این مقاله به طور کامل توربو شارژ توضیح و معایب و مزایای آن را خواهیم گفت. برای انجام ریمپ و کارهای خدماتی خودرویی میتوانید با دکتر ریمپ در تماس باشید.

ریمپ پژو

ریمپ پژو

هدف ما در این مقاله انتقال اطلاعات واضح درباره خودرو پژو 206 با تیپ های مختلف و 207، پژو پارس و پژو 405 میباشد که با انجام ریمپ آنها چه مزایایی برای دارندگان این خودرو خواهد داشت. همانطور که میدانید ما به واسطه شرکت در مسابقات اتومیبلرانی توانسته ایم از این تکنیک به بهترین وجه در خودرو های پژو و غیره استفاده کرده و افتخارات زیادی در این زمینه به دست بیاوریم.

علت کاهش قدرت موتور خودرو و رفع آن با ریمپ

علت کاهش قدرت موتور خودرو و رفع آن با ریمپ

در این مقاله از دکتر ریمپ به کاهش قدرت موتور خودرو که یکی از مشکلات دارندگان خودرو می باشد توضیح خواهیم داد. کاشه قدرت خودرو معمولا بعد از استفاده بلند مدت اتفاق می افتد. در ادامه خواهیم گفت که دلایل به وجود آمدن این مشکل چیست و با بر طرف کردن آنها خرابی خودرو شما هم رفع خواهد شد. همانطور که در مقالات قبل از ریمپ و مزایای آن گفته ایم، با این فرایند میتوانیم شتاب خودرو را افزایش دهیم.

علت روشن شدن چراغ چک

علت روشن شدن چراغ چک

 روشن شدن چراغ چک خودرو نشان دهنده مشکلاتی برای خودرو میباشد که این پدیده برای صاحبان خودرو بسیار نگران کننده میباشد. بعد از روشن روشن شدن چراغ احتیاج به توقف کامل خودرو نیست. اگر بعد از مدتی چراغ چک خاموش نشد میتوان به یک مکانیکی نشان داد و علت را جویا شد. روشن شدن چراغ چک خودرو علت های متفاوتی دارد. در ادامه دلایل آنها و ریمپ خودرو را توضیح خواهیم داد.

افزایش عمر باتری خودرو

افزایش عمر باتری خودرو

امروز در این مقاله از یکی از اساسی ترین اجزای یک خودرو که سیستم برق را به عهده دارد توضیح خواهیم داد. در ادامه خواهیم گفت که از باتری خودرو چگونه مراقبت کنیم که عمر طولانی داشته باشد. همانطور که در مقالات قبل گفته ایم تیم تخصصی ما با انجام ریمپ و تعمیرات خودور های ایرانی و خارجی توانسته است چندین سال در این خصوص افتخارات زیادی به دست بیاورد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

در جا کار کردن خودرو به موتور آسیب میزند؟

در جا کار کردن خودرو به موتور آسیب میزند؟

در این مقاله قصد داریم این موضوع را که خودرو به مدت 10 دقیقه روشن بماند گرم شود و آماده حرکت باشد را به طور دقیق توضیح دهیم. که آیا این موضوع صحت دارد یا خیر؟ و در ادامه از معایب در جا کار کردن خودرو به مدت طولانی را توضیح خواهیم داد. شما میتوانید برای انجام تنظیم دقیق و رفع مشکلات خودرو خود و ریمپ ایسیو به طور تخصصی به ما اطمینان کنید و با ما در ارتباط باشید.

یاتاقان زدن

یاتاقان زدن

یاتاقان زدن خودرو یکی از عیب های پر دردسری است که بی توجهی به این موضوع باعث خسارت سنگینی برای خودرو میشود. در ادامه از علایم یاتاقان زدن و انجام کارهایی که خودرو به این مشکل بر نخورد را مورد بررسی قرار خواهیم داد . شما میتوانید برای سرویس دوره ای و انجام ریمپ با ما در تماس باشید همانطور در مقالات قبل از مزایای این فرایند را گفته ایم.

واشر سر سیلندر چیست؟

واشر سر سیلندر چیست؟

امروزه یکی از عیب های رایج خودرو ها سوختن واشر سر سیلندر میباشد که تعمیر آن همراه با هزینه بالا و وقت زیادی برای درست کردن آن احتیاج است. در این مقاله قصد توضیح دادن کامل این قطعه و نشانه های سوختن آن را داریم. همانطور که در مقالات قبل از ریمپ خودرو گفته ایم میتوانید با خواندن آن از این فرایند اطلاعات کسب کنید برای انجام دادن این فرایند با ما همراه باشید.

تاثیر ریمپ بر روی گیربگس اتوماتیک

تاثیر ریمپ بر روی گیربگس اتوماتیک

در این مقاله به طور کامل گیربکس اتوماتیک را توضیح داده و تفاوت آن با جعبه دنده دستی را خواهیم گفت. و در ادامه از ریمپ و آپدیت خودرو های با جعبه دنده خودکار را توضیح میدهیم. همانطور که در مقالات قبل به طور کامل این فرایند را توضیح داده ایم و از معایب و مزایای آن گفته ایم. شما میتوانید برای انجام این فرایند با ما همراه باشید.

خرابی پمپ بنزین

خرابی پمپ بنزین

در این مقاله چند تا از دلایل خرابی پمپ بنزین را خواهیم گفت و شما را پمپ بنزین خودرو آشنا خواهیم کرد. همانطور که در مقالات قبل ریمپ ایسیو را به طور کامل توضیح داده ایم. شما میتوانید برای انجام این فرایند با دکتر ریمپ همراه باشید و خودرو خود را به صورت تضمینی به ما بسپارید. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

رفع تاخیر پدال گاز

رفع تاخیر پدال گاز

در سال های پیش در بسیاری از خودرو های تولید شده کشور های متعدد، دریچه گاز آنها سیمی بودند که امروزه جای خود را به دریچه گاز برقی داده اند. این دریچه گاز برقی از مزایایی و معایبی در مقابل دریچه گاز سیمی دارند که در ادامه توضیح خواهیم داد. با ریمپ میتوان تاخیر پدال گاز را به صورت تضمینی از بین برد. برای انجام این کار میتوایند با دکتر ریمپ همراه باشید.

ریمپ در کلاچ

ریمپ در کلاچ

در این مقاله به موضوع پر تکرار همان کلاچ خودرو و دلایل خرابی آنها می پردازیم. در کل اول میگوییم کلاچ چیست و ریمپ در کلاچ خودرو تاثیری دارد آیا باعث خرابی آنها می شود. در ادامه بررسی خواهیم کرد که کلاچ به چه صورت خراب میشود، و کلا کلاچ در خودرو چه نقشی دارد. اگه خرابی صفحه کلاچ به موقه شناسایی نشود میتواند به بخش های دیگر خودرو آسیب وارد کند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

توربو

توربو

امروزه با رشد تکنولوژی با تولید موتورهای توربو شارژ باعث رقابت بین شرکت های خودرو سازی شده است.   موتور های توربو به شما این اجازه را خواهد داد که حجم موتور را کم و توان آن را زیاد کند. در ادامه این مقاله خواهیم گفت که موتور های توربو شارژ به طور کلی به چه معناست. و ریمپ بر روی این نوع موتور ها چه تغییراتی ایجاد خواهد کرد. همواره با ما تیم تیونینگ ما همراه باشید.

سنسور اکسیژن

سنسور اکسیژن

امروزه خیلی از رانندگان خودرو های امروزی مشکلاتی از قبیل خطاهای فرسودگی کاتالیزر و خطاهای مربوط به سنسور اکسیژن دوم را دارند. به دلایل مختلف باعث روشن شدن چراغ چک سنسور اکسیژن میشود که با ریمپ خودرو میتوان این خطاها را حذف کرد. در ادامه این مقاله توضیح خواهیم داد که اولا سنسور اکسیژن دوم چیست و چه دلایل باعث خرابی آن میشود.

بک فایر

بک فایر

همانطور که از اسم این پدیده جذاب در بین دوستاران خودرو سوار و تیونینگ کار ها بسیار شنیده میشود،ولی با این اوصاف موضوع خیلی کم توجه است. امروز در این مقاله به این موضوع بسیار جنجال بر انگیز و هیجانی خواهیم پرداخت و خاطر نشان خواهیم شد که با ریمپ آیا میتوان بک فایر برای خودرو ایجاد کرد یا خیر؟ در ادامه بک فایر را به طور کامل توضح خواهیم داد، با ما همراه باشید.

تاثیر ریمپ در معاینه فنی

تاثیر ریمپ در معاینه فنی

امروزه گرفتن معاینه فنی یکی از دغدغه های دارندگان خودرو می باشد که خیلی ها این سوال برایشان پیش می آید، که اگر من خودرویمان را ریمپ کنم معاینه فنی به آن تعلق میگیرد، یا خیر و یا باعث از بین رفتن معاینه فنی خودرو میشود؟ ما در این مقاله به صورت کامل این موضوع را توضیح داده تا تمامی سوالات و ابهامات در این باره رفع گردد.

کاهش دمای آب

کاهش دمای آب

همانطور که میدانید برای کم شدن آب و افزایش دمای موتور دلیل های مختلفی وجود دارد که در ادامه دلیل آنها را مورد بررسی قرار میدهیم. خواهیم گفت که چه راه هایی وجود دارد برای کاهش دمای آب موتور که خیلی ازمشتری ها از این موضوع ناراضی بوده اند و تلاش برای تغییراتی در زودتر کار کردن فن رادیاتور را دارند. تیم ما با ریمپ توانسته است این موضوع را به طور کامل و تضمینی رفع کند.

کاهش مصرف سوخت

کاهش مصرف سوخت

امروزه بیشتر مردم به دلیل  شرایط اقتصادی و گرانی بنزین به فکر کم شدن مصرف سوخت خودرو خود هستند. برای کم شدن مصرف سوخت راه کار های مختلفی وجود دارد مانند تنظیم موتور، تنظیم باد لاستیک ها و حتی ریمپ کردن خودرو که در ادامه این مقاله چند تا از راه کار های اساسی برای بهینه سازی سوخت خودرو شما را خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

ریمپ پیکانتو

ریمپ پیکانتو

آیا میدانستید با ریمپ خودرو پیکانتو مشکلاتی از قبیل تاخیر و کپ پدال گاز، کم بودن توان و قدرت خودرو مخصوصا در سر ربالایی ها، و مصرف سوخت بالا و دیگر ایرادات این خودرو را رفع میکند، و باعث بهبود حرکت اولیه میشود. در ادامه این مقاله از مزایا و معایب این خودرو و شخصات فنی و پتانسیل پیکانتو برای ریمپ را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

کاتاف

کاتاف

تغییر صدای موتور که خیلی ها به آن علاقه زیادی نشان میدهند با انجام کاتاف رگباری صورت میگیرد. این کار در واقع سوپاپ ورودی موتور بسته شده و برای چند لحظه ورود هوا به داخل پیستون قطع میوشد که باعث ایجاد همان صدا شده است. در ادامه این مقاله به طور کامل و دقیق کاتاف را توضیح میدهیم. این کار با ریمپ قابل اجراء می باشد.

لرزش موتور خودرو

لرزش موتور خودرو

 در بیشتر خودرو ها هنگام درجا و در دور های آرام لرزش موتور حس میشود، که گاهی اوقات بسیار آزار دهنده می باشد. در بعضی از مواقع لرزش خودرو به دلیل خرابی موتور و قطعات آنها می باشد که در ادامه به طور کامل توضیح خواهیم داد. و مشخص خواهیم کرد که چه مشکلاتی از طریق ریمپ خودرو قابل رفع است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

ریمپ آزرا گرنجور

ریمپ آزرا گرنجور

هیوندا آزرا گرنجور در سال 2012 وارد بازار ایران شد که از معایبی بر خوردار است که در ادامه این مقاله آزرا گرنجور را به طور دقیق از لحاظ فنی ، امکانات و معایب و مزایا را مورد بررسی قرار میدهیم. در مرکز تیونینگ دکتر ریمپ خودرو هیوندای آزرا گرنجور و آزرا قدیمی با بهترین راندمانی که از طریق ریمپ گرفته میشود انجام شده. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

ریمپ آزرا

ریمپ آزرا

شرکت کره ای هیوندای یک سدان متوسط به نام آزرا که در سال 1986 شروع  به تولید و تا 2020، 6 نسل از این خودرو تولید داشته است. در این مقاله هیوندای آزرا را که تولید شده سال 2006 تا 2010 را از لحاظ فنی و معایب و مزایا این خودرو را مورد بررسی قرار می دهیم. آزرا هم مانند خودرو های دیگر از مصرف سوخت بالا و دیگر معایبی بر خوردار می باشد، که در ادامه این مقاله مزایای ریمپ این خودرو را خواهیم گفت.

ریمپ اپتیما

ریمپ اپتیما

شرکت کیا نسل اول خودرو اپتیما را در سال 2000 تولید کرده و 3 نسل از این خودرو را وارد بازار جهانی کرده است، که بیشترین طرفدار های این خودرو قشر میان سال بوده است. ولی در ایران با پاسخی معکوس روبه رو شده و بیشترین توجه بین جوانان بوده. امروزه در این مقاله این خودرو را به صورت کامل مورد بررسی قرار میدهیم و میگوییم ریمپ بر روی این خودرو چه نتیجه ای خواهد داشت.

ریمپ هیوندای ولستر

ریمپ هیوندای ولستر

این خودرو از پیشرانه ضعیفی بر خوردار بوده که ما توانسته ایم به صورت تخصصی از طریف ریمپ ایرادها  و مشکلات دیگر این خودرو را رفع کنیم. این خودرو بعد از وارد شدن به ایران طرفدار های خاص خود را داشته است. در ادامه این مقاله این خودرو را به صورت فنی و امکانات موجود در این خودرو و مزایا و معایبی که این خودرو خواهد داشت را مورد بررسی قرار میدهیم.

ریمپ جنسیس

ریمپ جنسیس

این خودرو لوکس سری محصولات هیوندای می باشد که در سال 2009 این خودرو را به جهان معرفی شد این خودرو از 2 نسخه کوپه و سدان تولید شده است. ریمپ جنسیس در مرکز تیونینگ دکتر ریمپ با تخصص کامل و علم برنامه نویسی انجام میشود که با به روز ترین نرم افزار های این فرایند میتواند باعث افزایش توان موتور، افزایش شتاب ،رفع کندی گیربکس و... میشود.  

ریمپ پروتون جن تو

ریمپ پروتون جن تو

در این مقاله از ریمپ خودرو پروتون خواهیم گفت که بعد از این فرایند باعث تغییراتی مانند،کاهش مصرف سوخت، افزایش سرعت، افزایش توان و گشتاور ور دیگر تغییراتی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. برای انجام این فرایند حتما از مرکز مورد نظر مطمئن شوید و بعد خودرو خود را به آنها بسپارید. با تیم تخصصی تیونینگ دکتر ریمپ همراه باشید.

ریمپ پروتون ویرا

ریمپ پروتون ویرا

در این مقاله از سری مقالات پروتون امروز به خودرو پروتون ویرا از لحاظ فنی و مزایا و معایب آن میپردازیم. این خودرو هم مانند خودرو های دیگر بنا به شرایط تولید هر کشور ساخته شده که با شرایط بنزین و آب و هوایی و جاده ای ایران آپدیت نیست. ما با انجام ریمپ این خودرو توانسته ایم معایب هایی که راننده و دارندگان این خودرو که از آن ناراضی هستند را رفع کنیم.

ریمپ هیوندای اکسنت

ریمپ هیوندای اکسنت

در این مقاله قصد بررسی خودرو اکسنت از شرکت کره ای هیوندای را خواهیم داشت. این خوردرو هم مانند خودرو های کمپانی هیوندای از مزایا ومعایبی برخوردار است که در ادامه میگوییم که با ریمپ اکسنت آیا این معایب مانند کندی گیربکس، ناک، کشش و شتاب کم، کپ دریچه گاز و ایرادات دیگر این خودرو رفع خواهد شد یا خیر؟

ریمپ النترا

ریمپ النترا

این خودرو سدان محبوب که کمپانی هیوندای نسل اول این خودرو در سال 1990 به بازار جهانی عرضه کرده است. امروز در این مقاله این خودرو پرطرفدار را به طور کامل از لحاظ فنی امکانات موجود در این خودرو را مورد بررسی قرار میدهیم. و مزایا و معایب این خودرو را خواهیم گفت که با ریمپ خودرو برطرف میشود. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

ریمپ آریو زد 300

ریمپ آریو زد 300

خودرو زوتی Z300 که بعدها توسط شرکت سایپا مونتاژ شده و به اسم آریو S300 نام این خودرو را تغییر داد  در سال 94 که با 2 مدل دستی و اتوماتیک تولید کرده. این خودرو هم مانند خودرو های مونتاژ ایران از مزایا و معایبی بر خوردار است که در ادامه این  مقاله خواهیم گفت که با ریمپ ایسیو این خودرو این معایب از بین خواهد رفت یا خیر؟

ریمپ سانتافه

ریمپ سانتافه

در این مقاله قصد داریم خودرو های هیوندای سانتافه که 4 نسل از این خودرو تولید شده است را مورد بررسی قرار دهیم. این خودرو یکی از پر طرفدار ترین کراس اور های موجود در ایران میباشد که از محاسن و معایبی بر خوردار است. امروزه با ریمپ این خودرو که مشکلاتی از قبیل کشش و مصرف سوخت بالا آنها که آزار دهنده به نظر میرسد را توضیح میدهیم که قابل تغییر می باشد یا خیر؟

ریمپ هیوندای آی 30

ریمپ هیوندای آی 30

همانطور که در مقالات قبل از هیوندای آی 20 و10 از مزایای و معایب و پیشرانه این خودروها و به طور کل از مزایا ریمپ آن گفتیم. در این مقاله هم قصد توضیح یکی از همین خوانواده یعنی هیوندای آی30 را خواهیم داشت. در مورد رفع ایرادات ایجاد شده مثل ناک خودرو، مصرف سوخت بالا و.. میگوییم که آیا با این فرایند قابل رفع است یا خیر؟ در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.

ریمپ هیوندای آی20

ریمپ هیوندای آی20

این خودرو مینی و هاچبک که مانند خودرو های وارداتی هیوندای از محاسن و معایبی بر خوردار است .که در این مقاله قصد بررسی مشخصات و امکانات هیوندای آی20 را که به صورت  تخصصی داریم. در ادامه از ریمپ این خودرو به صورت کاملا تضمینی که در مجمومه ما انجام میشود توضیح دادیم و مزایای این فرایند بر روی این خودرو را خواهیم گفت.

ریمپ جیلی امگرند آروی7

ریمپ جیلی امگرند آروی7

آیا شما هم از کشش و توان خودرو خود مخصوصا در سر بالایی ها و مصرف زیاد بنزین و تاخیر پدال گاز و ناک خودرو گله مندین؟ تیم تخصصی تیونینگ دکتر ریمپ توانسته است تمامی این مشکلات را با علم به روز خود و تجربه بالا در خصوص ریمپ و تیونیگ موتوری خودرو های مسابقه ای و ایرانی و خارجی رفع کند. در این مقاله قصد بررسی جیلی امگرند آروی7 به طور کامل از لحاظ فنی، امکانات،و... را داریم.

ریمپ هیوندای آی10

ریمپ هیوندای آی10

در این مقاله به بررسی هیوندای آی10و رفع مشکلات این خودرو با فرایند ریمپ و مزایای آن بر روی این خودرو خواهیم پرداخت. این خودرو هم مانند خودرو های وارداتی از مزایا و معایبی برخوردار است مانند کندی حرکت، مصرف سوخت بالا، ضعف گیربکس و... که در ادامه به آنها میپردازیم. برای انجام این فرایند حتما از مرکز مربوطه مطمئن شوید و بعد خودرو خود را به آنها بسپارید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

ریمپ هاوال اچ2

ریمپ هاوال اچ2

این خودرو هم مانند خودرو های وارداتی ایران از محاسن و  مزایایی بر خوردار میباشد. تیم تخصصی تیونینگ دکتر ریمپ می تواند این خودرو را مانند خودرو های دیگر با تخصص و علم کافی و تجربه بالا در این زمینه با ضمانت 2 ساله کتبی خودرو های شما را ریمپ و تیونینگ کند. در ادامه این مقاله قصد بررسی کامل هاوال اچ 2 از لحاظ فنی، امکانات موجود، معایب و مزایا این خودرو را داریم.

ریمپ چانگان ایدو

ریمپ چانگان ایدو

چانگان ایدو خودروی چینی که با همکاری سایپا وارد ایران شد ولی چند سالی مهمان خیابان های ایران بود. این خودرو مانند خودروهای مونتاژی با معایبی برخوردار است که در این مقاله این خودرو را در زوایای مختلف مورد بررسی قرار می دهیم. خواهیم گفت با ریمپ چه تغییراتی برای این خودرو به وجود می آید. برای انجام این فرایند با ما در تماس باشید.

ریمپ ام جی350

ریمپ ام جی350

این خودرو سدان چینی که به تعداد خیلی محدودی وارد ایران شده معایبی و مزایایی دارد که در این مقاله قصد بررسی این خودرو نسبتا خوبی را داریم. خواهیم گفت آیا این خودرو پتانسیل ریمپ کردن را دارد و بعد از این فرایند چه تغییراتی پیدا میکند. انجام این فرایند با تخصص کافی و تجربه بالایی احتیاج دارد ،قبل از انجام این کار از مرکز مورد نظر اطمینان کافی حاصل فرمایید.

ریمپ ام وی ام 530

ریمپ ام وی ام 530

تیم تخصصی تیونینگ دکتر ریمپ با تخصص و علم کافی در این فرایند توانسته است با آپدیت تمامی ایسیو های ایرانی و خارجی و مسابقه ای با تغییرات افزایش شتاب،افزایش کاتاف،کاهش مصرف سوخت و... توانسته است تمامی خودرو ها را ریمپ کرده و بهترین راندمان را از این طریق بدست بیاورد. ما در این مقاله خودرو ام وی ام 530 را به طور کامل بررسی میکنیم،با ما همراه باشید.

ریمپ ام وی ام ایکس55

ریمپ ام وی ام ایکس55

این خودر مانند خودرو های تولید شده شرکت ام وی ام از معایبی مانند قدرت و گشتاور پایین و عملکرد کند گییربکس رنج میبرند که خیلی از دارندگان این خودرو ار این موضوع ناراضیند. تیم ما توانسته است با ریمپ این خودرو تمایمی این مشکلات را پشت سر گذاشته و بهترین راندمان را از این خودرو به دست بیاورد. ما را در این مقاله همراهی کنید.

ریمپ ام جی جی اس

ریمپ ام جی جی اس

در این مقاله از ریمپ خودرو جی اس از کمپانی ام جی یا همان موریس گراند خواهیم گفت. از معرفی کلی و مشخصات فنی تا محاسن و مزایا این خودرو را مورد بررسی قرار خواهیم داد. این خودرو با 2 پیشرانه مختلف در بازار عرضه میشود اولین عرضه این خودرو موتور 4 سیلندر توربو شارژ است که در ادامه مشخصات کامل این خودرو را میگوییم. خودرو خود را با ما بیمه کنید. 

ریمپ ام جی3

ریمپ ام جی3

این محصول دومین خودرو تولید شده شرکت خودرو سازی ام جی می باشد و بعد از تولید به مدت کوتاهی وارد بازار ایران شده اما زیاد مورد استقبال قرار نگرفت. این خودرو با مشکلاتی شامل کندی گیربکس، افت توان و ناک موتور با بنزین معمولی داخل ایران و... که با ریمپ این مشکلات رفع خواهد شد در ادامه این مقاله به صورت کامل توضیح خواهیم داد.

ریمپ کپچر

ریمپ کپچر

این خودروی پر طرفدار کراس اور کوچک که تولید شده کمپانی رنو میباشد در کنار محاسن هایی که دارد از معایب هایی هم برخوردار است. در ادامه از مشخصات فنی این خودرو و محاسن و معایب های آنها خواهیم گفت. در این مقاله از ریمپ و مزایایی که بر روی خودرو کپچر خواهد داشت را مورد بررسی قرار خواهیم داد. با ما در این مقاله همراه باشید.

ریمپ استپ وی

ریمپ استپ وی

در این مقاله از ریمپ استپ وی و مزایای آن در این خودرو خواهیم گفت. این خودرو مدل کراس اور ساندرو به حشاب می آید که با 2 مدا گیربکس دنده ای و اتومات در بازار ایران عرضه شده است. استپ وی پس از تولید با استقبال خوبی روبه رو شد که مانند خودرو های داخلی از مزایا و معایبی بر خوردار است در ادامه این مقاله به این موضوع میپردازیم.

ریمپ206 صندوق دار

ریمپ206 صندوق دار

شرکت ایران خودرو با اجازه گرفتن از شرکت فرانسوی پژو و اضافه کردن یک صنوق به قسمت عقب هاچبک توانست 206 صندق دار را معرفی کند. حدود 20 سال قبل 206 هاچبک در بازار ایران عرضه شده که  طرفدار های زیادی دارد. این خودرو هم مانند خودرو های پژو مشخصات فنی و مزایا و معایبی دارد که در ادامه این مقاله به آنها خواهیم پرداخت و میگوییم این خودرو پتانسیل ریمپ را دارد یا خیر؟

ریمپ 407

ریمپ 407

این خودرو سدان خانوادگی، در سال 2003 تا 2010 توسط شرکت پژو در فرانسه تولید شد و در نهایت جای خود را به پژو 508 داد. واردات این خودرو زیاد مورد استقبال قرار نگرفته و تا سال 1390 به طول نیاجامید. این خودرو مانند خودروهای دیگر پژو از پتانسیل خوبی برای ریمپ را دارد که در ادامه این مقاله به این موضوع پرداخته ایم.

ریمپ206

ریمپ206

امروز در این مقاله از ریمپ پژو 206 تیپ 6 خواهیم گفت که چه مزایایی برای این خودرو خواهد داشت. این خودرو هم مانند خودروهای تولید شده ایران دارای یه مزایا و معایبی است که با این فرایند این معایب بهتر خواهد شد. در ادامه این مقاله از مشخصات فنی و ایسیو به کار رفته در این خودرو توضیحاتی خواهیم داد. با ما در این مقاله همراه باشید.

ریمپ ریو

ریمپ ریو

شرکت خودرو سازی کیا در سال 2000 از خودرو جدیدی به نام ریو رونمایی کرد و شرکت سایپا در سال  1384 این خودرو را وارد خط تولید و بعد از آن وارد بازار ایران شد. این خودرو هم مانند خودرو های دیگرمونتاژ ایران معایبی دارد که در ادامه به آنها پرداخته و خواهیم گفت که ریمپ بر روی این خودرو چه پتانسیلی خواهد داشت.

ریمپ ایسیو(بخش اول)

ریمپ ایسیو(بخش اول)

ما در این مقاله قصد داریم شما را با ایسیو و تاریخچه به وجود آمدن آن شما را بیشتر آشنا کنیم. ریمپ از طریق برنامه نویسی بر روی ایسیو خودرو می باشد که باید با علم کافی و تخصص در رابطه با با این فرایند انجام شود در غیر این صورت باعث خرابی ایسیو و خرابی موتور خودرو شما میشود. در ادامه این مقاله با ما باشید.

ریمپ ایسیو،بخش دوم

ریمپ ایسیو،بخش دوم

در قسمت قبل مقاله ها شما را با ایسیو آشنا کرده ایم و تاریخچه به وجود آمدن و اجزای تشکیل دهنده ایسیو ها را گفتیم. در این بخش از خرابی و خطاهای به وجو آمدن ایسیو و از بین بردن این خطا ها خواهیم گفت که چگونه قابل انجام می باشد. و در آخر این مقاله از انواع ایسیو و ریمپ کردن آنها گفته ایم.

ریمپ ایسیو، بخش سوم

ریمپ ایسیو، بخش سوم

ایسیو یا همان کامپیوترخودرو مسئولیت فراوانی را به عهده دارد در مقالات قبل مربوط به ریمپ ایسیو این قطعه را به طور کامل توضیح داده و تاریخچه ایسیو را گفتیم. حال در این مقاله تشخیص  انواع ایسیوها از طریق مشخصات فنی  در خودروهای  پژو 405 و پارس و سمند با موتور XU7 را مورد بررسی قرارمی دهیم در مقاله های بعد ایسیوهای مختلف خودرو را مورد بررسی قرار میدهیم.

ریمپ سوناتا

ریمپ سوناتا

خودرو سوناتا یکی از پر طرفدار ترین سدان های موجود در بازار میباشد که تولید کشور کره جنوبی است. از زمان عرضه ی اولیه ی نسل پنجم در سال 2006 تا به حال، شاهد ارائه ی تیپ ها و فیس لیفت های زیادی از این خودرو بوده ایم که در ادامه به آنها میپردازیم. تا به الان 8 نسل از این خودرو روانه بازار شده است. که معایبی دارند که با ریمپ برطرف خواهند شد در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.

ریمپ هایما اس5 توربو (S5)

ریمپ هایما اس5 توربو (S5)

امروزه شاهد تولید انواع خودرو های چینی در بازار ایران هستیم که نمونه ای از این تولید خودرو هایما می باشد. بعد از تولید خودرو هایما S7 که دارای ابعاد بزرگ بود ایران خودرو تصمیم به تولید به مدل S5 گرفت که کوچیک تر و جمع و جور تر بود. در ادامه این مقاله به مزایا ریمپ هایما S5 و تغییرات ایجاد شده در این خودرو خواهیم پرداخت. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

ریمپ سورنتو

ریمپ سورنتو

این خودرو شاسی بلند سایز متوسط کرده ای میباشد که تولید شده شرکت کیا است. تولید سورنتو از سال 2002 شروع و تا الان ادامه دارد. این خودرو هم مانند خودرو های دیگر از یک سری محدو.دیت ها و معایبی بر خوردار میباشد که در ادامه به این موضوع پی برده ایم. و خواهیم گفت که با ریمپ این محدودیت ها رفع میشود یا خیر؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

ریمپ هایلوکس

ریمپ هایلوکس

در این مقاله به نقد و بررسی خودرویی از شرکت خودرو سازی تویوتا به نام هایلوکس میپردازیم. خودرو هایلوکس از سری خودرو های در رده وانت و پیکاپ تویوتا به حساب می آید. در ادامه این مقاله این خودرو را از لحاظ فنی معرفی کرده و مزایا و معایب این خودرو را مورد بررسی قرار میدهیم. با تیم تخصصی تیونینگ دکتر ریمپ که با تجربه چند ساله در خصوص ریمپ و تیونینگ خودرو های مسابقه ای و شهری همراه باشید.

ریمپ کاپرا

ریمپ کاپرا

در این مقاله قرار است از خودرو کاپرا بگوییم که در سالهای اخیر مجوز ورود به اتحادیه اروپا را نیز به دست آورده است. که توسط شرکت بهمن خودرو مونتاژ این خودرو را شروع کرده و اوایل دهه90 شمسی وارد بازار ایران کرده است. این خودرو مانند خودرو های دیگر هم معایب و مزایایی دارد که در این مقاله به آنها پرداخته و خواهیم گفت که ریمپ چه تاثیراتی بر روی این خودرو دارد.

ریمپ مزدا 3 نیو (هاچ بک و صندوق دار)

ریمپ مزدا 3 نیو (هاچ بک و صندوق دار)

در سال 2003 شرکت ژاپنی مزدا از یک خودرو کامپکت سدان مزدا 3 رونمایی و باعث استقبال خوبی در بازار شد و طرفدار زیادی پیدا کرد. در ادامه این مقاله از تاریخچه تولید مزدا 3 نسل دوم خواهیم گفت. که از لحاظ فنی چه پیشرانه ای دارد و مزایا و معایب این خودرو چیست و با ریمپ این خودرو چه تغییراتی برایش ایجاد میشود.

ریمپ مزدا3

ریمپ مزدا3

در این مقاله به معرفی خودرو مزدا 3 و نکات مثبت و منفی این خودرو میپردازیم. این خودرو پر طرفدار اولین بار در سال 2009 توسط شرکت خودرو سازی مزدا با انواع تیپ های مختلف ساخته شده. که با هم دیگر فرق هایی داشتند و به این ترتیب وارد بازار جهان شده و توسط گروه بهمن مونتاژ و وارد بازار ایران شد. در ادامه این مقاله از ریمپ این خودرو خواهیم گفت که با انجام این کار چه تغییراتی ایجاد میشود.

ریمپ پژو 206 تیپ 5

ریمپ پژو 206 تیپ 5

ایران خودرو در سال 1381 6 تیپ مختلف 206 وارد بازار کرده است با این حال تیپ 5 آن جوان پسندانه ترین خودرو بود که ارائه کرد. در این سالها این خودرو پر تیراژ ترین خودرو بازار بوده و حتی از نظر زیبایی و طراحی آن قدیمی نشده است. دکتر ریمپ  در این مقاله در رابطه به ریمپ206 تیپ 5 با ایسیو ها مختلف آنها را بررسی کرده و در اختیار مخاطب خود قرار داده است.

ریمپ مزدا 323

ریمپ مزدا 323

با پیشرفت کارخانه خودرو سازی مزدا این خودرو کم و پیش از رقیب ها د.ر شده است. اما هم چنان مشتریان خاص خودش را دارد. با شنیدن نام مزدا یک خودرو قوی در ذهن شما تداعی میکند اما این خودرو معایبی دارد که در ادامه آنها مورد بررسی قرار داده ایم. و خواهیم گفت چند درصد ریمپ بر روی این خودرو قدیمی تاثیر گذار است. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

ریمپ پراید 131

ریمپ پراید 131

خودرو پراید به عنوان یک خودرو اقتصادی شناخته شده است طوری که بیشتر مردم در یک مقطع زمانی دارای این خودرو بوده اند.کسانی که تجربه رانندگی با این خودرو را داشتند میداند چه معایبی دارد ما با انجام فرایند ریمپ توانسته ایم این مشکلات را رفع کرده و رانندگی با این خودرو را لذت بخش تر کنیم. درادامه این مقاله از لحاظ ایسیو و فنی و مزایا و معایب این خودرو را مورد بررسی قرار داده ایم.

ریمپ بی ام و 320i

ریمپ بی ام و 320i

خودرو بی ام و بین جوانان طرفدار زیادی دارد، این خودرو تقریبأ فول آپشن و لوکس وارداتی تولید آن  از سال 2006 آغاز شده است. در ادامه این مقاله از مزایا و معایب این خودرو پر طرفدار خواهیم گفت و ریمپ بر روی این خودرو چه تاثیراتی خواهد داشت. در مقالات قبل از معایب این فرایند برای شما خوانندگان محترم گفته ایم. در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید تا شما را بیشتر با این فرایند آشنا کنیم.

ریمپ سوزوکی(گرند ویتارا)

ریمپ سوزوکی(گرند ویتارا)

از قدیم خودرو های شاسی بلند در کشورمان طرفدار زیادی داشتند در این مقاله قصد بررسی از همین شاسی بلند ها را داریم. گرند ویتارا 2000 از همین شاسی بلندهای شرکت سوزوکی می باشد که در ادامه از لحاظ ظاهری و فنی و معایب و مزایا این خودرو را خواهیم گفت. ریمپ این خودرو از پتانسیل خوبی برخوردار می باشد. در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.

ریمپ ماکسیما

ریمپ ماکسیما

امروز در این مقاله از ریمپ خودرو ژاپنی به نام ماکسیما  خواهیم گفت که بعد از این فرایند با چه تغییراتی روبه رو خواهیم شد و با راندمان بسیار خوبی همراه خواهد بود. این خودرو سدان با کیفیت درسال1989 پا به عرصه تولید گذاشته اما نیسان ماکسیما مورد نظر ما نسل چهارم آن است که توسط پارس خودرو به تولید میرسد. در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.

ریمپ ایسیو، بخش چهارم

ریمپ ایسیو، بخش چهارم

در مبحث خودرو قطعه ایسیو ازاهمیت فراوانی برخوردار می باشد بهتر است دارندگان خودرو اطلاعات کافی در رابطه با ایسیو ماشین خود داشته باشد که برای انجام ریمپ به مشکل بر نخورند. ما در این مقاله در رابطه با ایسیو خودرو های 206 با موتور های TU3 وTU5  و خودرو های 405 سمند و پارس با موتور TU5 توضیح داده ایم که ریمپ ایسیو بر روری این خودرو ها چه مزایا دارد.

ریمپ ریچ

ریمپ ریچ

در سال 2006 در شرکت چینی دانگ فنگ خودرویی به نام پیکاپ تولید کرده و به بازار جهانی معرفی کرده. در سال 1390 پارس خودرو مونتاژ این خودرو را شروع و به بازار عرصه کرده است. این خودرو تا به الان از مزایا و معایبی دارا می باشد که در این مقاله از ریمپ این خودرو که چه پتانسیلی دارد خواهیم گفت با ما در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.

ریمپ هیوندا کوپه

ریمپ هیوندا کوپه

هیوندا کوپه خودرویی اسپرت که در سال 1996 تا سال 2008 که در 2 نسل تولید شده است. هیوندا ی کوپه در سال 2006 وارد بازار ایران شد که مزایا و معایبی دارد در این مقاله از ریمپ این خودرو خواهیم گفت که باعث چه تغییراتی میشود. آیا باعث بهبود کشش و توان این خودرو میشود یا خیر؟ برای دانستن این موضوع ما را در این مقاله همراهی کنید.

ریمپ سراتو کوپه

ریمپ سراتو کوپه

خودرو سراتو کوپه در بازار ایران بین جوانان خواهان زیادی دارد که از خودرو  سدان پر زرق و برق خسته و گرایش به خودرو های اسپرت شده اند. این خودرو در کمپانی کیا در سال 2008 به نمایش در آمده م مزایا و معایبی دارد. در ادامه این  مقاله از ریمپ این خودرو خواهیم گفت که باعث چه تغییراتی میشود.

ریمپ پژو پارس

ریمپ پژو پارس

در سال 1385 ایران خودرو خودرویی با نام پژو پارس که فیس لیفت شده 405 بوده که با تیپ ها و مدل های مختلف بود وارد بازار ایران کرد. این خودرو سدان خانوادگی و جوان پسندانه توانسته است بعد از سالهای تولید برای بسیاری از افراد زیبا باشد. در ادامه نقد موتوری خودرو و ایسیو های موجود درآن و تغییرات بعد از ریمپ را خواهیم گفت.

ریمپ جنسیس کوپه

ریمپ جنسیس کوپه

امروزه در این مقاله قصد داریم از یکی از محصولات شرکت خودرو سازی هیوندای سخن بگوییم. خودرو جنسیس که 2مدل به بازار عرضه شده کوپه و سدان که امروز قصد توضیح دادن خودرو کوپه هستیم که ببینیم این حودرو از لحاظ فنی چه قابلیت هایی دارد و چه معایبی و چه مزایای دارد. آیا ریمپ باعث تغییرات مثبت و چشمگیری بر روی این خودرو دارد.

مزایای ریمپ خودرو

مزایای ریمپ خودرو

هدف ما در این مقاله بیان اطلاعات درست به مخاطب و افرادی که قصد ریمپ دارند است تا کاملا مخاطب را آگاه کرده باشیم تا بتواند بهترین تصمیم را بگیرد. به یاد داشته باشید به علت فراوانی مراکز ریمپ که با گذراندن دوره های کوتاه ریمپ ایسیو بدون هیچ علمی مشغول به ریمپ کردن شده اند. حال با دکتر ریمپ میتوانید به درستی از مزایای ریمپ و معایب ریمپ  بیشتر آشنا شوید

آیا ریمپ ایسیو ضرر دارد؟

آیا ریمپ ایسیو ضرر دارد؟

ریمپ همان بازنگری برنامه ایسیو برای موتور می باشد که با مزایا آن شما را آشنا کرده ایم. ولی در این مقاله میخواهیم شما را با  افراد سود جو که بدون هیچ علم و تخصصی از ریمپ و تیونینگ خودرویی هستند که باعث به وجود آمدن معایب ریمپ میشود. که با گذراندن دوره ریمپ و بدون هیچ دانش برنامه نویسی درزمینه ایسیو خودرو شروع به فعالیت کردند. و بدون تضمینی خودرو شما را ریمپ میکند که باعث خرابی موتور شما میشود آشنا کنیم.

ریمپ سمند توربو و تغییرات آن

ریمپ سمند توربو و تغییرات آن

خودرو سازان ایرانی در سال 81 خودرو سمند وارد بازار کردند ولی در سال 86 سورن تغییر شکل سمند معمولی X7 و سمند LX بود. طراحی بیرونی این خودرو با سایر سمند ها بدنه و آپشن های سفارشی در آن می باشد. ما در این مقاله از ریمپ سمند سورن توربو خواهیم گفت که چه تغیراتی در آن ایجاد خواهد شد که در تیم دکتر ریمپ بهترین نتیجه و راندمان از این خودرو را خواهید دید.

ریمپ سراتو (سایپا و خارجی)

ریمپ سراتو (سایپا و خارجی)

خودرو سراتو ساخته شده کمپانی کیا که در کشور کره جنوبی است که بعد از قرارد دادی بین این کمپانی و خودرو سازی سایپا باعث ساخته شدن نسخه های مختلف این خودرو شده است. عرضه این خودرو در سال 1393 شروع شده که معایب و مزایای دارد که بعضی از آپشنهای این خودرو حذف شده است. در ادامه این مقاله از این معایب خواهیم گفت که با ریمپ چه تغییراتی ایجاد میشود.

ریمپ چانگان CS35

ریمپ چانگان CS35

چانگان یکی از قدیمی ترین شرکت خودرو سازی چین محسوب میشود که 160 سال از تاسیس این کارخانه میگذرد. در این مقاله میخواهیم راجب خودرو کراس اوری از کارخانه چانگان را از لحاظ فنی مورد بررسی قرار دهیم. و بگوییم این خودرو از لحاظ مختلف پتانسیل ریمپ را دارد یا خیر؟ این خودر چه معایبی و چه مزایای دارد؟ در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.

ریمپ جک اس3(remap jac S3)

ریمپ جک اس3(remap jac S3)

بازار خودرو این روزها در حال تغییر و تحول است که خودرو های چینی از این مساله استثنا نیست و روز به روز در حال پیشرفت و به روز رسانی خودرو های خود می باشند. امروز در این مقاله از کراس اور چینی جک اس 3 خواهیم گفت که تا به امروز چه تغییراتی کرده و در ادامه این خودرو را از لحاظ فنی که چه معایب و مزایایی دارد مورد بررسی قرار میدهیم و میگوییم آیا این خودرو پتانسیل ریمپ را دارد یا خیر؟

ریمپ جک جی4،Jac J4

ریمپ جک جی4،Jac J4

در سال 1396 شرکت کرمان موتور جک جی 4 را به بازار ایران عرضه کرده که بسیار پر طرفدار واقع شد. این خودرو تولید شده چینی شرکت جک معایب و مزایای دارد که در ادامه این مقاله به این موضوع می پردازیم و خواهیم گفت. که ریمپ آیا باعث تغییرات و از بین بردن این معایب خواهد شد یا خیر؟ برای انجام ریمپ به هر جایی اطمینان نکرده و قبل از آن از مراکز معتبر اطلاع رسانی کنید. با دکتر ریمپ ایمن باشید.

ریمپ سمند LX.EF7

ریمپ سمند LX.EF7

در سال 1380 تولید سمند به وسیله شرکت ایران خودرو آغاز شده و به عنوان خودرو ملی شناخته شده است. در این مقاله خودرو سمند  LX.EF7از لحاظ موتوری و ایسیو به کار رفته مورد بررسی قرار می دهیم و در ادامه از ریمپ و مزایا آن در این خودرو برای شما خوانندگان عزیز خواهیم گفت. ما را در  ادامه این مطلب همراهی کنید.

ریمپ دنا پلاس، افزایش شتاب خودرو

ریمپ دنا پلاس، افزایش شتاب خودرو

خودرو دنا همان فیس لیفتی از سمند میباشد که توسط شرکت خودرو سازی ایران خودرو تولید شده است. این خودرو در سال 1393 که به عنوان دومین خودرو ملی بوده، که ساخت این خودرو معایب و مزایای را همراه داشته است. در ادامه این مقاله از ریمپ این خودرو میگوییم که باعث بیشتر شدن چالاکی و شتاب خودرو میشود یا نه؟

ریمپ کوییک

ریمپ کوییک

سایپا در سال 1395 تولید کوییک را آغاز کرده و با 3 تیپ مختلف اتوماتیک ، دنده ای و کوییک پلاس روانه بازار ایران کرد. این خودرو دارای کیفیت مطلوبی می باشد که دارای مزایا و معایبی است که در ادامه این مطلب مورد بررسی قرار میدهیم. در ادامه از ریمپ کوییک و رفع ایرادهای نرم افزاری این خودرو را خواهیم گفت که آیا باعث افزایش شتاب خودرو میشود یا خیر؟ و چه تغییراتی بر روی این خودرو ایجاد میشود.

ریمپ ساینا

ریمپ ساینا

شرکت خودرو سازی سایپا در دهه 80 خودرو تیبا را معرفی کرده و وارد بازار ایران شد اما این خودرو ایراداتی داشت که سایپا شروع به طراحی به روز تری کرد که خودرو ساینا را تولید کردند. که ایرادات تیبا را اصلاح شده است. این خودرو پتانسیل خوبی برای ریمپ را دارد در ادامه این مقاله تاریخچه این خودرو شرا معرفی کرده و مورد تحلیل از مزایا و معایب تیبا را خواهیم کرد.

ریمپ هایما اس 7 (S7)

ریمپ هایما اس 7 (S7)

هایما خودرو چینی است که زیر نظر شرکت خودرو سازی فاو فعالیت میکند که در سالهای 2013 و 2014 میلادی توانست محصول پر فروشی باشد. در ادامه نقد این خودرو و معایب و مزایا آن را مورد بررسی قرار دادیم و خواهیم گفت هایما پتانسیل ریمپ کردن را دارد یا خیر؟ آیا باعث افزایش سرعت وتوان موتور میشود و یا میتوان مصرف سوخت ایت خودرو پایین می آید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

ریمپ جیلی EC7، ریمپ ایسیو Geely EC7

ریمپ جیلی EC7، ریمپ ایسیو Geely EC7

جیلی امگراند 7 خودرو سدان چینی می باشد که این خودرو جزو خودرو نیمه لوکس چینی به حساب می آید. این خودرو همانند خودرو های چینی دیگری از معایب و مزایایی بر خوردار است که شایع ترین معایب آن کشش و توان خودرو های چینی است. در ادامه ا این خودرو را از لحاظ فنی مورد بحث  قرار داده و خواهیم گفت که آیا با ریمپ تغییرات بر روی این خودرو ایجاد میشودیا خیر؟

ریمپ تیگو7

ریمپ تیگو7

کرمان موتور با همکاری کمپانی چینی مونتاژ خودرو های خود را در ایران آغاز کرده است.در سال 2005 از خودرو تیگو پرده برداری شده و در سال 2010 فیس لیفت تیگو 3 تولید شد. ما در این مقاله از تیگو 7 معایب و مزایا این خودرو را مورد بررسی قرار دادیم. و راهکارهایی برای افزایش شتاب و کاهش مصرف سوخت با ریمپ انجام داده و  در ادامه از مزایا این فرایند خواهیم گفت.

ریمپ ام جی،جی تی توربو،ریمپMG GT

ریمپ ام جی،جی تی توربو،ریمپMG GT

بنیان گذار خودرو ام جی که سال 1923 در انگلستان بوده است که به مرور و داستانهایی که پیش آمد نتوانست جان سالم به در ببردو بالاخره سر از کمپانی های چین درآورده است. ما در این مقاله قصد داریم تاریخچه خودرو ام جی جی تی را گفته و از معایب و مزایا این خودرو در ایران و حتی از ریمپ ام جی،جی تی که چه پتانسیلی دارد برای شما خوانندگان محترم سایت دکتر ریمپ بررسی خواهیم کرد.

ریمپ چیست و چه مزایایی دارد؟

ریمپ چیست و چه مزایایی دارد؟

سابقه فعالیت ما در این حرفه بسیار طولانی بوده است.در حقیقت زمانیکه هیچ کس از ریمپ اطلاعاتی نداشت یا نهایتا تعویض آی سی یا اصطلاحأ چیپ این اتفاق میافتاد. ما بواسطه شرکت درمسابقات اتومبیلرانی از این تکنیک به بهترین وجه ممکن استفاده می کردیم. در حقیقت ریمپ خودرو قطعه اصلی پازل تیونینگ و آماده سازی موتورخودرو برای رقابتها محسوب می گردد.

چه نیازی به ریمپ داریم؟

چه نیازی به ریمپ داریم؟

در حقیقت ریمپ ایسیو باعث تنظیم دقیق سوخت ، افزایش اسب بخار و تورک موتور ، افزایش حساست پدال گاز. هماهنگ سازی با بنزین معمولی ،رفع صدای ناک، کاهش مصرف سوخت(ریمپ اقتصادی)، حذف تمامی کدهای خطا. افزایش کات اف به اندازه توان موتور، رفع دنده معکوس نکشیدن گیربکس ، آپدیت گیربکس های اتوماتیک، حال با هم با مثال های مختلف به جواب این سوال میپردازیم.

آیا ریمپ ایسیو بر روی ناک خودرو تاثیر دارد؟

آیا ریمپ ایسیو بر روی ناک خودرو تاثیر دارد؟

شاید به دفعات اصطلاح خودسوزی یا همان ناک را شنیده باشید بعضی مواقع هم به اسم ضربه ناشی از احتراق میگویند. وقتی صدا از زیر کاپوت خودرو میشنوید شاید گاهی تشخیص این صدا دشوار باشد. صدای ناک ساده ترین صدای موتور است که نشان دهنده مشکل مکانیکی آن است. در صورت تشخیص به موقع آن قابل حل بوده است، ما در این مقاله تاثیر ریمپ بر روی ناک را خواهیم گفت.

فرق بین چیپ تیونینگ و ریمپ ایسیو در چی می باشد؟

فرق بین چیپ تیونینگ و ریمپ ایسیو در چی می باشد؟

بعض اوقات افراد باطری ساز یا مکانیک خودرویی که هیچ تجربه ای از برنامه نویسی در مورد ریمپ ندارد با خریداری دستگاه غیر تخصصی و بدون هیچ علمی شروع به ریمپ خودرو می کند. که همین امر باعث به وجود آمدن مشکلات مکانیکی بر روی خودرو شما میشود. کسی که میخواهد ریمپ انجام دهد باید اطلاعات کاملی از تفاوت ریمپ و چیپ تیونینگ و حتی تیونینگ خودرو داشته باشد بعد اقدام به انجام هر کاری کند.

ریمپ پراید

ریمپ پراید

ما در این مقاله در مورد ایسیو خودرو پراید و ریمپ پراید آنها در موتور های تقویتی و استاندارد صحبت میکنیم. در واقع در این مقاله تغییرات پراید بعد از ریمپ را خواهیم گفت که که چه مزایای و چه معایبی برخوردار است. ماشین هایی با موتور های کاربراتوری به هیچ عنوان ریمپ نمیشود  فقط با موتور های انژکتوری ریمپ میشود.

ریمپ خودرو رانا LX  و EL

ریمپ خودرو رانا LX و EL

ما در این مقاله از مزایای ریمپ خودرو رانا و تغیرات ایجاد شده و از بین بردن ایرادات موجود در این خودرو خواهیم گفت. همچنین ایسیو های مختلف به کار رفته در این خودرو را مورد بررسی قرار خواهیم داد. دکتر ریمپ با دستگاه های تخصصی و تجهیزات کامل در این مرکز تیونینگ توانسته است سالها با انجام تیوتینگ خودرویی و ریمپ تجربه کسب کند.  

ریمپ خودرو پژو پارس LX، ELX

ریمپ خودرو پژو پارس LX، ELX

در سال 83 تا 92 تولید پژو پارس تولید شده و همزمان پارس ELX ساخته شده است و وارد بازار شده است. این مقاله راجب تغیرات پژو پارس با ایسیو های مختلف و مزایای آن ها خواهیم گفت. بهترین ریمپ بر روی ایسیو 7.4.4 و tu5 می باشد که تغیرات چشمگیری خواهد داشت. در ادامه در حالت استاندارد خودرو مورد بررسی قرار میدهیم و از ایسیو های موجود در این خودرو میگوئیم.

ریمپ خودرو رنو مگان

ریمپ خودرو رنو مگان

خودرو رنو مگان ساخت فرانسه و در سال 1387 از طریق شرکت نگین خودرو  وارد بازار ایران شد. این خودرو توانسته است همانند رنو های دیگر خواهان زیادی داشته باشد. راهکار های مانند ازیاد شتاب و از بین بردن مشکلات قبیل گیربکس و مشکلات نرم افزاری و معایب این خودرو را خواهیم گفت. مزایای و تغیرات ایجاد شده از طریق برنامه ریمپ را در این مقاله در دست کاربر قرار خواهیم داد.

ریمپ خودرو تیبا 2

ریمپ خودرو تیبا 2

این خودرو سدان در سال 1389 طراحی که با انواع ایسیو های مختلف نصب شده بر روی آن وارد بازار ایران شد. این خودرو مانند خودرو های دیگر از مزایا و معایب مختلفی دارا می باشد. موتور آن همان موتور پراید بوده ولی با حجم موتوری بالاتر و از لحاظ نگه داشتن و مراقبی هیچ امتیاز بالاتری نسبت به پراید ندارد. در ادامه راجب ریمپ این خودرو خواهیم گفت.

ریمپ خودرو دنا پلاس توربو

ریمپ خودرو دنا پلاس توربو

یکی از محصولات جدید ایران خودرو  دنا پلاس توربو می باشد. که پیشرفته تر از خودرو دنا پلاس است که در سال 1396 در بازار ایران از آن رو نمایی شد. نقطه قابل توجه دنا پلاس با خودرو دنا پلاس توربو،توربو شارژی و اینتر کولر است که راندمان و کشش بیشتری به آن اضافه شده است. که مشکلات فنی زیادی داردکه درمجموعه دکتر ریمپ با انجام برنامه نرم افزاری ایسیو باعث افزایش بازدهی بیشتری می شود.

ریمپ خودرو تندر (رنو L90)، ریمپ ایسیو ال 90

ریمپ خودرو تندر (رنو L90)، ریمپ ایسیو ال 90

خودرو سازی سایپا در سال 1386 رنو L90 که در ایران به تندر 90 معروف شده است به بازار ارائه کرد. این خودرو به دلیل تحریم ها در سال 90 تولید آن متوقف شد. تندر بسیار کم استهلاک وپر طرفدار است. این خوردرو برای ریمپ قابلیت مناسب دارد و تغییرات خوبی را دارا می باشد. در این مقاله ایسیو و مشخصات  فنی این خودرو را مورد بررسی قرار می دهیم.

ریمپ خودرو زانتیا- ریمپ ایسیو زانتیا 1800و2000

ریمپ خودرو زانتیا- ریمپ ایسیو زانتیا 1800و2000

خودرو زانتیا که تولید آن در شرکت سیتروئن میباشد در سال 1993 شروع به کار کرد و در سال 2001 تولید خود را متوقف کرده است. بعد از توقف شرکت خودرو سازی سایپا اقدام به تولید و در سال 2010 این خودرو را به بازار ایران عرضه کرد. در ادامه از مشخصات فنی این خودرو و ایسیو های آن و ریمپ انجام شده در این خودرو و تغییرات ایجاد شده خواهیم گفت.

ریمپ پژو 405 ، ریمپ ایسیو پژو 405  GLX,SLXچیست؟

ریمپ پژو 405 ، ریمپ ایسیو پژو 405 GLX,SLXچیست؟

پژو 405 در سال 1984 در فرانسه توسط شرکت خودرو سازی فرانسه ساخته شد چند سال بعد این ماشین عنوان بهترین خودرو در اروپا لقب گرفت. خودرو سازان ایرانی در سال 1369 خط تولید 405 را به دست گرفتند ساخت این خودرو و مونتاژ انواع پژو ها انجام شد. در ادامه این خودرو را از لحاظ فنی و ریمپ آن مورد بررسی قرار می دهیم.

ریمپ رنو ساندرو ، ریمپ استپ وی چه مزایای دارد؟

ریمپ رنو ساندرو ، ریمپ استپ وی چه مزایای دارد؟

شرکت رنو در سال 1389 شروع به کار کرد که در سال 1394 رنو ساندرو که شباهت زیادی به تندر 90دارد. از طریق شرکت پارس خوردو ساندرو را وارد بازار ایران کرد که طرفدار زیادی دارد. به دلیل خوب بودن محصولات رنو این خودرو خوشنامی زیادی دارد. در ادامه با مشخصات فنی ایسیو به کار گرفته شده و مزایای ریمپ خودرو را مورد بررسی قرار میدهیم.

ریمپ اچ سی کراس  H30CROSS، بهبود عملکرد حرکتی اچ سی کراس

ریمپ اچ سی کراس H30CROSS، بهبود عملکرد حرکتی اچ سی کراس

این خودرو از سال 95 توسط ایرانخودرو عرضه گشت و به دلیل ظاهر متفاوت و جذاب و آپشن های فراوان و استفاده از گیربکس 4سرعته آیسین ژاپن.  توانست در نبود رقیب دیرینه یعنی 206 تیپ 6 به مهره ای مهم در سبد محصولات این شرکت تبدیل شود. در این مقاله سعی داریم برای شما درباره مزیت های ریمپ اچ سی کراس صحبت کنیم.

ریمپ برلیانس H230، H220

ریمپ برلیانس H230، H220

کارخانه پارس خودرو در سال 1392  2مدل خودرو برلیانسH220 ،H230 به صورت دنده ای و اتومانیک به بازار ایران عرضه کرد. این خودرو از معایب هایی برخوردار می باشد مانند : پایین بودن کشش و شتاب خودرو مخصوصا در سر بالایی ها، ضعیف بودن گیربکس مخصوصا در تعویض دنده و... حالا ما با برنامه ریمپ مناسب این خودرو توانسته ایم معایب های این خودرو را از بین ببریم.

ریمپ برلیانس H320، H330

ریمپ برلیانس H320، H330

برلیانس خودرو چینی می باشد که کارخانه پارس خودرو چند سالی است که تولید آن را شروع کرده است. برلیانس H330 , H320 به صورت سدان و هاچ بک تولید شده است. این خودرو از لحاظ فنی معایب و مزایای دارد که در این مقاله این خودرو را از لحاظ ایسیو ، فنی موتوری بررسی کرده ایم. و خواهیم گفت بعد از ریمپ خودرو چه تغییراتی خواهد کرد

ریمپ ام وی ام ایکس 22 (MVM X22)

ریمپ ام وی ام ایکس 22 (MVM X22)

خودرو ام وی ام X22 در سال 1395 توسط شرکت مدیران خودرو به بازار ایران عرضه شده که مورد استقبال زیادی قرار گرفت. ما در این مقاله این خودرو را از لحاظ فنی و ایسیو به کار رفته در خودرو مورد بررسی قرار دادیم و در ادامه مطلب به مزایای ریمپ خودرو و تغییرات ایجاد شده خواهیم گفت.

ریمپ ام وی ام ایکس 33 (X33s)

ریمپ ام وی ام ایکس 33 (X33s)

خودرو سازی چری که در کشور چین در سال 1999 شروع به کار کرده که چری با تیتراژ 600 هزار دستگاه در سال به خود اختصصاص داده است. ام وی ام هم از خانواده چری تیگو3 می باشد که در ایران به نام ام وی ام ایکس33 شناسایی شده است. ما در این مقاله ازمشخصات فنی و معایب و مزایای ام وی ام ایکس33 خواهیم گفت و در ادامه از تغییرات ایجاد شده یعد از ریمپ را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

ریمپ ام وی ام 315 و بهبود عملکردی MVM315

ریمپ ام وی ام 315 و بهبود عملکردی MVM315

خودرو ام وی ام هاچ بک کامپکت 315 که در سال 1391 وارد بازار ایران شد و در سال 1394 فیس لیفت آن توسط مدیران خودرو باعث جلب توجه مشتریان خود شد. ما در این مقاله این خودرو را از لحاظ فنی موتوری و معایب و مزایای این خودرو ری برای خرید مشتریان مورد بررسی قرار داده. و خواهیم گفت ریمپ ایسیو  چه تاثیراتی بر روی این خودرو خواهد گذاشت.

ریمپ جک جی 5 (j5) ، آپدیت گیربکس

ریمپ جک جی 5 (j5) ، آپدیت گیربکس

شرکت کرمان موتور در سال 1393 جک جی5 شروع به عرضه این خودرو کرده و 3 سال بعد از آن تولید خودرو متوقف شده است. این خودرو یکی از پرفروش ترین محصولات کرمان موتور بوده و بعد از متوقف شدن این خودرو جی4 وارد بازار شده است ولی مورد قبول بازار قرار نگرفته است. حال ما در این مقاله از ریمپ انجام شده و تغییرات آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

ریمپ جک S5

ریمپ جک S5

خودرو جک یکی از معروفترین خودرو های چینی که مدل های مختلفی دارد. جک S5 خودرو کراس اوور شهری که سال 2013 به بازار های چین وارد شد. این خودرو از لحاظ های مختلفی مزایای و معایبی دارد که ما دررابطه با فنی موتوری و ایسیو این خودرو را بررسی کرده و در اختیار شما قرار داده ایم. و خواهیم گفت که ریمپ انجام شده در این خودرو چه تاثیراتی دارد.

ریمپ چری تیگو5، دکتر ریمپ

ریمپ چری تیگو5، دکتر ریمپ

شرکت خودرو سازی چری در سال 1999 میلادی تاسیس شده که 4 سال پس از آن شروع به تولیدات خودرو کرده است. مدیران خودرو چری تیگو5 را مونتاژ کرده. ما در این مقاله قصد داریم ار معایب و مزایای این خودرو برای شما بازگو کنیم. همچنین از مشخصات فنی و ایسیو به کار گرفته شده در این خودرو و ریمپ انجام شده که باعث چه مزایای برای خودرو دارد مورد بررسی میکنیم.

ریمپ ام وی ام 550 (MVM 550)

ریمپ ام وی ام 550 (MVM 550)

خودرو ام وی ام 550 همان خودرو چری A5 که به روز رسانی شده و شرکت مدیران خودرو در سال 2012 این خودرو وارد بازار ایران کرد. ما در این مقاله از معایب و مزایای ام وی ام 550 برای مشتریان و خواننده گان محترم بررسی کرده. و خواهیم گفت از لحاظ فنی به چه صورت تعبیه شده و ریمپ در این خودرو باعث چه تغییراتی و چه از چه مزایای برخوردار است.

ریمپ لیفان 620

ریمپ لیفان 620

در این مقاله قصد داریم تا با دید کامل در مورد خودرو چینی لیفان 620، مزایا و معایب این خودرو و تاریخچه آن را مورد بررسی قرار دهیم. تیم تخصصی تیونینگ دکتر ریمپ با سابقه طولانی که در این کار دارد توانسته است. به صورت تخصصی و حرفه ای با دستگاه های خارجی و بهترین برنامه خودرو لیفان ریمپ کرده و مشکلات این خودرو را بر طرف کند.

ریمپ لیفان 520، دکتر ریمپ

ریمپ لیفان 520، دکتر ریمپ

خودرو لیفان 520 با دو موتور 1300 و 1600 تولید شده که فقط 1600 آن وارد بازار تولید شده است. در سال 1387 وارد بازار ایران و 3 سال بعد تولید این خودرو متوقف شده است. ما در این مقاله قصد داریم معایب و مزایای این خودرو را برای شما خوانندگان محترم مورد بررسی قرار دهیم و بگوییم که ریمپ این خودرو چه مزایای خواهد داشت.

ریمپ لیفان ایکس 50 ( Lifan X50)

ریمپ لیفان ایکس 50 ( Lifan X50)

خودرو لیفان به علاوه آپشن های خوب و طراحی زیبا که جلب توجه می کند از مزایا و معایبی بر خوردار است. ما در این مقاله قصد داریم از لحاظ فنی و تاریخچه لیفان x50 را مورد بررسی قرار دهیم و بعد بررسی کامل مزایا و معایب به شما خوانندگان محترم خواهیم گفت ریمپ در این خودرو چه تاثیراتی خواهد گذاشت. آیا باعث افزایش قدرت موتور خواهد شد؟

ریمپ هیوندای ix35، دکتر ریمپ

ریمپ هیوندای ix35، دکتر ریمپ

هیوندای توسان ix35  بهترین انتخاب در خرید و سواری ماشین های کراس اوور می باشد. که در کنار کاربردها و آپشن های مثبت و خوب معایبی هم دارد. در این مقاله که از سری مقالات دکتر ریمپ میباشد قصد داریم این خودرو را از لحاظ فنی و آپشنی که مزایای خوبی دارد آنها را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه از مزایای ریمپ این خودرو میگوییم و شما را بیشتر آشنا میکنیم.

ریمپ کیا اسپورتیج

ریمپ کیا اسپورتیج

خودرو کیا اسپورتیج توانسته است 2 دهه تولید را پشت سر بگذارد و در سال 2004 نسل دوم این خودرو روانه بازار ایران کند. بین سالهای 2010 و 2015 نسل سوم این خودرو تولید و عرضه شد که توانست طرفدارهای زیادی را به خود جلب کند. در ادامه با مزایای و معایب این خودرو بیشتر آشنا میشود و حتی خواهیم گفت که ریمپ چه تاًثیری بروی اسپورتیج خواهد داشت.

ریمپ لیفان ایکس 60 (X60)

ریمپ لیفان ایکس 60 (X60)

در کشور چین همیشه برای ساخت یک محصول از نمونه های موفق در بازار نمونه برداری میکنند که لیفان ایکس 60 یک نمونه ای از این محصول است. ما در این مقاله قصد داریم این خودرو را از لحاظ فنی و تاریخچه ای مورد بررسی قرار دهیم. و بگوییم که ریمپ در این خودرو باعث ایجاد چه تغییراتی میشود. آیا باعث افزایش کشش و شتاب میشود؟ با دکتر ریمپ همراه باشید.

ریمپ لیفان 820_ دکتر ریمپ

ریمپ لیفان 820_ دکتر ریمپ

خودرو لیفان یک سدان چینی می باشد که در سال 2014 در بازار های چین از آن رونمایی کردند. در سال 1395 کرمان موتور این خودرو را به بازارهای ایران وارد کرده ولی از آن به خوبی استقبال نشد. ما در این مقاله قصد داریم از نقاط ضعف این خودرو مانند کپ کردن  و توان خودرو در سر بالایی ها و ... مورد بررسی قرار دهیم. و بگوییم که ریمپ در این خودرو باعث رفع این مشکلات میشود یا نه؟

ریمپ بسترن B30

ریمپ بسترن B30

در سال2015برای اولین بار نمایشگاه های چین خودرو بسترن B30 را معرفی کردند. در سال 1396 در ایران گروه بهمن توانست خودرو بسترن وارد بازار ایران کند که با استقبال خوب مردم همراه بوده است. ما در این مقاله بسترن B30 را معرفی کرده و خواهیم گفت ریمپ این خودرو باعث چه تغییراتی خواهد شد؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

ریمپ بسترن B50_ دکتر ریمپ

ریمپ بسترن B50_ دکتر ریمپ

این خودرو چینی با همکاری شرکت مزدا در سال 2009 تولید و وارد بازار جهان شد. شرکت بهمن موتور در سال1394 این خودرو را وارد بازار ایران کرد که مزایا و معایبی دارد. ما در این مقاله از لحاظ فنی و موتوری این خودرو سدان چینی را مورد بررسی قرار میدهیم. و در ادامه خواهیم گفت این خودرو پتانسیل ریمپ کردن را دارد؟

ریمپ آریزو 5

ریمپ آریزو 5

خودرو آریزو5 از محصولات شرکت چری که طرفدار های بسیاری دارد و مدیران خودرو بعد از عرضه نسخه معمولی این خودرو بعد از 1 سال تصمیم به وارد کردن نسخه توربو این مدل کرده است. ما در این مقاله قصد داریم تاریخچه این خودرو و معایا و مزایا که دارد با شما خوانندگان محترم مورد بحث قرار داده ایم. و در ادامه از تغییرات ایجاد شده با ریمپ را مورد بررسی قرار میدهیم.

ریمپ خودرو پژو207

ریمپ خودرو پژو207

 

خودرو پژو 207 به دلیل توانایی دینامیکی بالا، قدرت موتور بالا، مصرف آلایندگی پایین، یکی از بهترین خودرو ها در میان جوانان می باشد. این خودرو با توجه به نوع جاده ها و سوخت موجود در ایران و آب و هوای مختلف شهر ها ساخته شده است. دکتر ریمپ در این مقاله از مزایای ریمپ ایسیو 207 می گویید حال از موتور و توانایی این خودرو در حالت استاندارد خواهیم گفت.